پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ فروردین ۱۴۰۳

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
قیمت دلار که در آخرین روز‌های معاملاتی سال گذشته در کریدور ششم بسته شده بود، در معاملات پشت خطی نخستین روز معاملاتی سال جدید در این مسیر پیشروی کرد.
پیش‌ بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کیان آنلاین – تجارت نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار پنجم فروردین‌ماه روند افزایشی را تجربه کرد، اما این تحولات قیمتی به معاملات پشت خطی محدود بوده است. هنوز خبری از معاملات نقدی موثر در بازار ارز نیست و به نظر می‌رسد مانند بازار طلا و سکه، معاملات جهت‌دهنده بازار ارز نیز از روز چهاردهم فروردین‌ماه آغاز شود.

بر همین اساس، بسیاری از فعالان بازار معتقدند روند رو به رشد قیمت دلار در معاملات پشت خطی، بیشتر فضاسازی‌ست تا تحولات قیمتی واقعی. اگرچه وضعیت اقتصادی به‌گونه‌ای‌ست که نمی‌توان چشم‌انداز چندان مثبتی را برای آن ترسیم کرد، اما با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و اظهارات دولتمردان، به نظر می‌رسد قرار نیست همزمان با بازگشایی رسمی بازار‌ها در نیمه دوم فروردین، مهار دلار رها باشد. از همین رو به نظر می‌رسد بازارساز درصدد کنترل قیمت دلار برآید و معاملات نقدی را دست کم در کف کریدور ششم حفظ کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت دلار در معاملات پشت خطی پنجم فروردین در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم قرار گرفته است. در این روز همچنین قیمت یورو در بازار آزاد با رشد همراه بود و به ۶۶ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

قیمت دلار ۵ فروردین

گفتنی‌ است قیمت درهم امارات به ۱۶ هزار و ۳۲۰ تومان رسید و پوند انگلیس ۷۷ هزار و ۳۵۰ تومانی شد. قیمت لیر ترکیه هم در معاملات پنجم فروردین ۱۶۲۰ تومان شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما