سفارش ساخت نوار نقاله از چاوش ماشین خزر

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
نوار نقاله تسمه ای

یکی از دستگاه های مهم در دل صنعت ایران که در بسیاری از صنایع به چشم می خورد نوار نقاله می باشد. دستگاهی که زمینه ساز افزایش بهره وری و کارآمدی در صنعت شده است. کانوایر یا همان نوار نقاله را می توان راز پنهان رشد ناگهانی بسیاری از صنایع دانست چرا که در جهت تسهیل فرایندهای تولید و حمل و نقل جایگاه ویژه ای دارد. در صورتی که کسب و کار شما با نوار نقاله ارتباطی دارد و قصد خرید این دستگاه و یا سفارش آن به صورت ویژه دارید می توانید با چاوش ماشین خزر همراه باشید.

نوار نقاله چیست؟

نوار نقاله یک دستگاه مدرن از تجهیزات جابجایی مکانیکی مواد، از یک مکان به مکان دیگر است. کانوایر نام بین المللی این سیستم است و از یک تسمه به صورت حلقه بسته که به دور ۲ یا چند درام میچرخد، برای انتقال مواد و محصولات استفاده می‌کند. نقاله به مفهوم (جابجا کردن) از ریشه‌ی کلمه (نقل) است و در بسیاری از صنایع نقش حیاتی دارد. نوار نقاله با توجه به نوع استفاده، در مدل‌های مختلفی با متریال‌های متفاوتی قابل طراحی و ساخت است و به همین دلیل، طیف گسترده‌ای از صنایع را پوشش می‌دهد.

چاوش ماشین خزر ارائه دهنده انواع کانوایرها به شرح زیر می باشد:

نوار نقاله تسمه ای: نوار نقاله تسمه ای یا بلت کانوایر، برای انتقال و جابجایی مواد فله و همچنین مواد بسته بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کانوایر جهت جداسازی یا سورتینگ مواد نیز کاربرد دارد.

نوار نقاله تسمه ای
نوار نقاله تسمه ای

نوار نقاله زنجیری: نوار نقاله زنجیری یا چین کانوایر یکی از انواع نقاله هاست که به دلیل زنجیری بودن صفحه متحرک آن، انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای نقل و انتقال مواد در مسافت های طولانی قابل استفاده می باشد. به طور مثال از چین کانوایر می توان برای انتقال مواد معدنی از کارگاه استخراج معدن تا محل کارخانه فرآوری استفاده نمود

نوار نقاله رولیکی: صفحه متحرک نوار نقاله غلتکی یا رولر کانوایر متشکل از تعدادی غلتک می باشد که برای جابجایی اجسام حجیم و سنگین که کف آنها صاف است، در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله رولیکی می تواند با نیروی گرانش اجسام را به صورت دستی و بدون نیاز به نیروی محرکه موتوری منتقل کند.

نوار نقاله حلزونی: نوار نقاله حلزونی یا اسکرو کانوایر (Screw conveyor) که ماردون انتقال مواد هم نامیده می شود، دستگاهی است که جهت انتقال مواد فله ای ریز و پودری در مسافت های کوتاه افقی و عمودی کاربرد دارد. این دستگاه از یک تیغه مارپیچ فلزی و مقاوم تشکیل شده که با حرکت چرخشی موجب انتقال مواد می شود

شما می توانید انواع مدل های نوار نقاله مورد استفاده در صنعت را مشاهده کنید و با توجه به کاربری بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

نوار نقاله پیاله ای: نوار نقاله سطلی یا باکت کانوایر، از تعدادی سطل تشکیل شده و برای انتقال مواد فله و پودری مثل شن و ماسه، سیمان، حبوبات و غیره کاربرد دارد. از این نوع نقاله ها در قسمت های مختلف صنایع مثل انبار، بارگیری و تخلیه در کشتی، صنایع چوب، ریخته گری، بازیافت و معادن استفاده می گردد.نوعی از الواتور ها (بالابر) با نام الواتور های کاسه ای وجود دارند که مانند نوار نقاله سطلی، از کاسه هایی تشکیل شده اند که برای انتقال مواد به صورت عمودی کاربرد دارند.

خرید نوار نقاله سفارشی
خرید نوار نقاله سفارشی

خرید نوار نقاله سفارشی

برای خرید یک کانوایر مناسب اولین قدم بررسی کسب و کار و صنعت می باشد. می بایست مشخصات کالایی که قرار است با نوار نقاله جابجا کنید را بررسی کنید. فله ای بودن مواد، وزن کالا، اندازه و ابعاد، خواص شیمیایی، دمای مواد، نرخ تولید و … همگی در انتخاب یک کانوایر مناسب دخیل است.

همچنین بررسی مسیر انتقال مواد و محیط نصب نوار نقاله از جمله میزان شیب یا انحنای مسیر، میزان فضا و شرایط محیطی (میزان رطوبت و دما) نیز از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب نوار نقاله به آن توجه کنیم.

نحوه بارگذاری مواد و محصولات روی نوار نقاله، سرعت مورد نظر برای انتقال محصول و میزان ظرفیت دپو یا انباشت کالا هم سایر عواملی هستند که بررسی آنها پیش از خرید نوار نقاله، به شما در انتخاب درست کمک خواهد کرد.

برای سفارش یک نوار نقاله مناسب با صنعت مورد نظر در ابتدا با مشاورین چاوش ماشین خزر صحبتی داشته باشید. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

منبع: چاوش ماشین خزر

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما