جشنواره ای به وسعت یک شهر/ جشنواره ملی بهار نارنج کومله بزرگترین رویداد فرهنگی است

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
شهردار کومله جشنواره ملی بهار نارنج را یک رویداد مهم فرهنگی دانست و گفت: امروز این جشنواره در سطح ملی در حال برگزاری است و ما به عنوان برگزار کننده این رویداد مهم فرهنگی باید کاری کنیم که این جشنواره در سطح ملی دیده شود.
دهمین جشنواره بهار نارنج کومله

به گزارش کیان آنلاین ، منوچهر مهدی‌پور- شهردار کومله – امروز (پنج‌شنبه- ۲۰ اردیبهشت ) با بیان اینکه سال گذشته با پی‌گیری‌های شهرداری کومله، شورای اسلامی همچنین میراث فرهنگی استان، این رخداد بزرگ به ثبت ملی رسید، اظهار کرد: تابستان گذشته جشنواره بهارنارنج در تقویم رویدادهای گردشگری به ثبت رسید که این امر با توجه به وجود شهرهای بزرگ و صاحب نام همچون گرگان، شیراز، ساری، بابل و رامسر و …  یک امتیاز و دستاورد بزرگ برای شهرستان لنگرود و کومله است.

شهردار کومله جشنواره ملی بهار نارنج را یک رویداد مهم فرهنگی دانست و افزود: امروز این جشنواره در سطح ملی در حال برگزاری است و ما به عنوان برگزار کننده این رویداد مهم فرهنگی باید کاری کنیم که این جشنواره در سطح ملی دیده شود.

مهدی‌پور تصریح کرد: امسال این جشنواره در ۴ روز برگزار خواهد شد و ۷۰ غرفه محصولات سنتی و صنایع دستی، غذاهای محلی و مشتقات بهارنارنج عرضه خواهد شد.

مهدی‌پور تاکید کرد: امسال با تصمیم شورای شهر کومله ۳۰ غرفه با تخفیف به افراد معرفی شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد و افراد دارای پروانه گردشگری تخصیص داده شده است.

شهردار کومله گفت: برگزار کننده اصلی این جشنواره مردم شریف کومله هستند و شهرداری فقط زمینه‌ای را برای فراهم شدن امکان مشارکت علاقه‌مندان به جشنواره ایجاد کرده است.

وی افزود: سعی شده است که مراسم از طریق رسانه ها پخش زنده داشته باشد،تا مردم عزیزی که علاقه‌مند به مشاهده لحظه به لحظه این جشنواره، هستند بتوانند ازطریق رسانه ها با این جشنواره ملی ارتباط برقرار کنند.

منوچهر مهدی پور، رونمایی تمبر جشنواره ملی بهارنارنج را حرکتی زیبا و در شأن شهر کومله قلمداد کرد و گفت: حفظ سنن و فرهنگ از مهمترین وظایف نهادهایی نظیر شهرداری است و ما در این راستا، همه توان خود را‌ به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه حمایت همه جانبه خود و مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر را از این جشنواره اعلام کرد و گفت: همه نهادها باید برای اجرای این جشنواره در سطح ملی تلاش و همکاری کنند.

گفتنی است، رونمایی از گروه سرود شکوفه های بهارنارنج، رونمایی از تمبر یادبود بهارنارنج  و رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد جشنواره، اجرای موسیقی زنده و بیش از ۷۰غرفه توزیع محصولات بومی و محلی ، از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری  جشنواره امروز  بود.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما