گیلان راهبرد توسعه مناسبات با همسایگان را در دستیابی به بازارهای بیشتر دنبال می‌کند

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
گیلان راهبرد توسعه مناسبات با همسایگان را در دستیابی به بازارهای بیشتر دنبال می‌کند

گیلان راهبرد توسعه مناسبات با همسایگان را در دستیابی به بازارهای بیشتر دنبال می‌کند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت:

گیلان راهبرد توسعه مناسبات با همسایگان را در دستیابی به بازارهای بیشتر دنبال می‌کند. گیلان استانی مرزی است که با افزایش سطح مبادلات با کشورهای همسایه می‌تواند بازار بیشتری برای عرضه انواع محصولات و کالاهای تولیدی خود ایجاد کرده و سطح صادرات منطقه را فزونی بخشد راهبردی که امروز با قوت پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ جبار کوچکی نژاد روز دوشنبه در بازدید از غرفه گیلان در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با بیان اینکه حوزه اقتصادی استانداری در این راستا برنامه ریزی خوبی انجام داده است، افزود: در این نمایشگاه گیلانیان بویژه مسئولانی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند توانسته‌اند با توجه به محدودیت مکانی بخشی از توانمندی های این استان را عرضه کنند.

وی تصریح کرد: استان گیلان در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی و تولیدات صنعتی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که باید به درستی از آن بهره گرفت.

کمبودهای استان گیلان

وی تاکید کرد: معتقدم این استان در حوزه هایی چون کشاورزی، زنجیره تولید و بخش صادرات کمبودهایی نیز دارد که با قول مساعد و تلاش های مسئولان رفع می شود.

کوچکی نژاد ادامه داد: در بخش صنایع تبدیلی و بسته بندی های لوکس و زیبا برای محصولات استان باید تلاش و سرمایه گذاری بیشتری در این بخش صورت گیرد. تا محصولات با کیفیت بالا و بسته‌بندی‌های مناسب به کشورهای هدف ارسال شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد سردخانه برای صدور محصولات کشاورزی در استان نیز تاکید کرد. و افزود: بخش زیادی از مشکلات گیلان در بازارهای بین المللی و داخلی با تکیه بر توانمندی های داخل استان قابل حل است.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که امسال ششمین دوره آن از سوی وزارت کشور، سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی را به نمایش می گذارد و میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما