ریزش هزار تومانی دلار در بازار آزاد

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
قیمت دلار در شروع معاملات سومین روز هفته کاهش هزار تومانی داشت و یک کانال به عقب برگشت.
پیش‌ بینی قیمت دلار ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کیان آنلاین – تجارت نیوز در گزرشی نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش قابل توجهی بازگشایی شد و نیمه کریدور ششم را از دست داد. در لحظه نگارش این گزارش، قیمت دلار با افت هزار تومانی در کانال چهارم کریدور ششم در حال معامله است.

دلار در کوتاه‌مدت پتانسیل رشد ندارد!

معامله‌گران، ریسک‌های سیاسی را کاهشی می‌دانند. آن‌ها انتظارات تورمی را پایین ارزیابی می‌کنند و معتقدند در صورتی که تنش در منطقه به آرامش تبدیل شود، امکان اینکه قیمت دلار در کوتاه‌مدت پتانسیل رشد نداشته باشد بالاست.

ارز‌های مهم مسیر رفته را برگشتند

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کانال ۱۷ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس درهم با رقم ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس که صبح روز یکشنبه در کانال ۸۶ هزار تومانی بازگشایی شد، امروز و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۱ هزار و ۱۰۰ تومان در حال معامله است و کاهش قابل توجهی داشته است. امروز یورو با کاهش نزدیک به دو هزار تومانی کریدور ۷۰ هزار تومانی را از دست داد و روی رقم ۶۹ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار نزدیک به دو هفته است که بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود. اسکناس و حواله دلار امروز نیز با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

2 پاسخ

  1. هزار تومن؟؟؟ زیر پنچ هزار تومن،مخصوصا وقتی شنیدن ایران و آمریکا با هم مراوده دارن و شنیدن قرار سفارت باز کنن..اون وقت دلار میشه تومن ۱۰۰۰ تومن،ریال ایران ارزش پیدا میکنه، بهت قول میدم ،تا چند وقت دیگه ایران و آمریکا سفارت خانه شونو باز کنن.اسرایل رو ب رسمیت نمی‌شناسیم، آمریکا ک یک کشوره.دلالان دلار و کاسبان تحریم و کسانی دنبال نفاق و دشمنی در منطقه هستن اون موقع بیچاره میشن.ادم ها و کشورایی ک ایران هراسی میکنن تمامه کارشون.بایدن میگن میخاد با برگ ایران ابرو رفته خودشو برگردونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما