زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق‌ها اعلام شد

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
علی بهادری جهرمی درباره زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیح داد.
زمان اجرای متناسب‌ سازی حقوق‌ ها

کیان آنلاین – ایلنا در گزارشی نوشت: وی درباره زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت:

حکم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت پیش بینی شده بود و جزو مواد برنامه هفتم است.

ولی برنامه هفتم توسعه هنوز در مجلس نهایی نشده و هنوز به قانون تبدیل و تصویب نهایی نشده و به دولت هم ابلاغ نشده است.


بیشتر بخوانید:

زمان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد


وی گفت: قانون که ابلاغ شود فرآیندهای اجرایی لازم را دولت انجام می‌دهد. دولت آمادگی لازم را کسب کرده، مقدمات لازم را انجام داده و به محض اینکه قانون نهایی شود فرآیندهای اجرایی هم طی می‌شود و متناسب سازی هم صورت خواهد گرفت.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

18 پاسخ

  1. آقای جهرمی ،مسولان اقتصادی دولت ومجلس وحتی ریاست مجلس شورای اسلامی در رسانه ها اعلام کردند،درفروردین 1403همسانسازی با افزایش 20%افزایش برای تمامی بازنشستگان اعمال می‌شود ولی در اطلاعیه که شما منتشر کردید تمام تصمیمات مجلس دولت را به سخره گرفتید،ویا خودتون را مسخره گردید ،همسانازی حقوق مدت پنج سال است،که حقوق بازنشستگان رانادیده گرفتید ود موقع انتخابات مجلس ازطرف بعضی از نمایندگان هیاهوی براه انداختند که باید اجرا بشه تا حدود 90%همسانسازی انجام شد،ولی اطلاعیه که شما منتشر کردید برنامه هفتم هنوز به مجلس ارائه نشده,این راه که شما می روید مادراین راه پیرشدیم، شما وامثالهم که درراس قدرت هستید در مقابل مردم مسؤولید وکه حقوق مردم را تضیع نکنید خدای مردم شاهد و ناظر مردم دررنج مشقت معشیتی بسیار گرفتار هستنند،ولی شماها بفکرمعشیت مردم نیستید ،این موضوع رانگه داشتید در موقع انتخابات ریاست جمهوری جهت اخذ آرا وتبلغات و تصاحب قدرت استفاده کنید،مطمئن باش موفق نخواهید شد چونکه برای رضای خدا ورضای خلق خدا کاری ازلحاظ معشیتی نکردید

  2. اگرمیخواستندبرای پوشاندن چندتارموی زنان قانون بنویسندواجراکننددرچندثانیه انجام می شدامابرای همسانسازی حقوق چندسال است که انجام نشده.

  3. برنامه هفتم که توسط مجلس تصویب ودر مجمع تشخیص مصلحت هم تاییدشد،علتش چیه که توسط مجلس جهت اجرا به دولت ابلاغ نمیشه.تورم هر روز کمرشکن.چند ریالی که قراره اضاف بشه انگار خار تو چشم شده.

  4. سلام واقعا خودتان به حرفهایی که قبلا در مورد همسان سازی گفته بودید اعتقادداریدچرا این همه با روحیه و شخصیت ما بازی می کنیدلا اقل به قول‌های خودتان عمل کنید چرا که چوب خدا صدا ندارد از نفرین بترسید که روزی یقه شما را خواهد گرفت دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد برای شما متاسفیم و اصلا به حرفهای شما اطمینان نداریم

  5. مجلس با صراحت متناسب سازی را علی رغم مخالفت های دولت تصویب و آنرا ابلاغ نموده است. بطور کلی دولت علاقه ای به اجرای متناسب سازی ندارد و آنرا انجام نخواهد داد و یا به تعویق خواهد انداخت.

  6. خب این همه ساعت در مورد متناسب سازی در مجلس بحث و گفتگو و بررسی شده بود پس چی بود؟! چطوریه بعضی موارد با یکبار صحبت قانون و ابلاغ میشه ؟!ولی متناسب سازی هنوز به سرانجام نرسید ماکه سردرنیاوردیم والله!!!؟؟

  7. چطور میشه افزایش یک درصدی مالیات که منبع تامین مالی بود از اول فروردین اجرایی شده و تبدیل به قانون و همه مراحل اجرایی اون طی شده ولی پرداخت آن به بازنشستگان در پیچ و خم اداریست

  8. خیلی راحت هزاران میلیارد اختلاس میشه وبرای همسان سازی سالهاست بازنشسته را سرکار گذاشتن ودراین مدت چه عزیزانی که عمرشون با حسرت طی شد وبه سر رسید😔🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما