سکوت معنادار گمرک ایران و وزارت اقتصاد در اَبَرپرونده قاچاق گمرک پیرانشهر

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
چندی پیش، پرونده هزاران میلیارد تومانی قاچاق در گمرک پیرانشهر افشا شد اما  گمرک و وزارت اقتصاد تاکنون هیچ گزارشی در این خصوص منتشر نکرده و سکوت کرده‌اند!
پرونده قاچاق گمرک پیرانشهر

کیان آنلاین؛ چندی پیش، بولتن نیوز برای اولین بار پرده از پرونده هزاران میلیارد تومانی قاچاق در گمرک پیرانشهر که با هوشیاری کامل یکی از مراجع امنیتی و نظارتی کشور کشف گردید برداشت و از گمرک ایران درخواست کرد که در این خصوص آسیب شناسی و شفاف سازی کند. اما تا کنون، گمرک هیچ گزارشی در این خصوص منتشر نکرده و مانند بسیاری از موضوعات دیگر سکوت کرده است.
سکوت گمرک ایران در حالی است که در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضاییه، رحیمی وزیر دادگستری به دستورات مصداقی رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه پیرامون اتخاذ تدابیر عاجل جهت خروج کالاهای ترخیص نشده از بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی، اشاره کرد.
او اظهار کرد: اخیرا رای مربوط به پرونده ۴۳ کانتینر کالای قاچاق مشتمل بر ۱۸۵ هزار دستگاه لوازم خانگی که با سوءاستفاده از کارت‌های کوله‌بری مردم صورت گرفته بود، در تعزیرات آذربایجان غربی صادر شده است.

رحیمی بیان کرد: مرتکبین ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند؛ کل زمان صرف‌شده در این پرونده از زمان کشف تا صدور رای نیز دو ماه بوده است.
اینک افکار عمومی از وزیر اقتصاد انتظار دارد در این خصوص شفاف سازی کند تا بیش از پیش، موضوع مشمول مرور زمان نشده و در هاله ای از ابهام باقی نمانَد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما