قرارداد اجاره ۱۱ هزار واحد در سامانه املاک نهایی شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
پیامک عجیب به متقاضیان نهضت ملی مسکن
به گزارش کیان آنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک به تعداد ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد در سامانه مذکور بین موجران و مستاجران خبر داد.
در این گزارش  هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان، در خصوص وضعیت درج اطلاعات قرارداد‌های موجران و مستاجران در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و دریافت کد رهگیری رایگان در این سامانه توضیح داد: این سامانه به صورت شبانه‌روزی و رایگان بستر ثبت قرارداد‌های اجاره را بین موجران و مستاجران فراهم کرده است و می توان گفت که ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک امکان پذیر است.

معاون مسکن و ساختمان گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور تعداد مراجعه کنندگان این سامانه ۲۱۶ هزار و ۴۹۹ نفر و تعداد کل قرارداد‌های ایجاد شده در این سامانه ۴۲ هزار و ۱۴۲ است که تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد در آن نهایی شده است.

عباسی‌اصل تصریح کرد: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور که سوم خردادماه سال‌جاری رونمایی شد این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.

در این سامانه امکان ثبت و استعلام قرارداد‌های ثبت‌شده برای قرارداد اجاره‌ای مسکن در حالت یک به یک (یک مالک شش دانگ به یک مستاجر) به صورت برخط فراهم شده است.

بنا بر این گزارش، موجر (صاحب ملک) و مستاجر می‌توانند قرارداد اجاره واحد مسکونی مورد اجاره خود را در این سامانه منعقد و پس از تایید دو شهد به صورت الکترونیکی با استفاده از پیامک رمز یکبار مصرف، کد رهگیری رایگان و نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ میزان

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما