کیان آنلاین – ایسنا در گزارشی نوشت: دی ماه سال ۱۴۰۰ بود که پس از مدیران عامل وقت هر دو خوردوساز کشور، جای خود را به مدیران جدید دادند تا چرخ این صنعت به گونهای دیگر در راستای اهداف و برنامهریزیها بچرخد.
پس از محمدجواد سلیمانی که از ۳۰ دی ۱۳۹۷ با تصمیم اعضای هیات مدیره این گروه خودروسازی تا دی ماه ۱۴۰۰، مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا را بر عهده داشت، ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۰ پس از قریب به چهار سال فعالیت در دومین شرکت بزرگ خودروسازی، خداحافظی کرد و از سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا کنار رفت؛ بر این اساس صندلی مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا از آنِ “محمدعلی تیموری” شد.
حال پس از دو سال و دو ماه فعالیت تیموری در گروه خودروسازی سایپا، نوبت تغییر وی رسیده و وی نیز بایستی جای خود را “جواد توسلیمهر” که تا پیش از این مدیریت عامل گروه صنعتی ایرانخودرو دیزل را بر عهده داشته، پا به گروه خودروسازی سایپا بگذارد.
پیش از آنکه “محمدعلی تیموری” وارد سایپا شود، عضو هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا (زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا) بود.
توسلیمهر، آبان ماه سال ۱۳۹۹ با حکم مدیرعامل وقت گروه صنعتی ایرانخودرو (فرشاد مقیمی فرد)، وارد ایرانخودرو دیزل شد.
وی، مدیرعاملی شرکت لاستیک پارس ساوه، نماینده ایرانخودرو در شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایرانخودرو، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تایر ایران و… را در کارنامه فعالیت صنعتی خود دارد.