آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا با حضور علی شیخ‌زاده، مدیرعامل این گروه، به‌طور رسمی آغاز شد؛ این طرح که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.
امداد نوروزی سایپا

به گزارش کیان آنلاین ، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا با حضور علی شیخ‌زاده، مدیرعامل این گروه، به‌طور رسمی آغاز شد؛ این طرح که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت، با شعار «به گستردگی یک سرزمین» اجرا می‌شود و با هدف ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش حوادث رانندگی و ارائه خدمات امدادی سریع و باکیفیت به مشتریان سایپا طراحی شده است.

در آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا ، ۲۸۰ نمایندگی و ۴۳۰ امدادگر برای ارائه خدمات به مشتریان سایپا اعلام آمادگی کردند. محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل سایپایدک، در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی در ایام نوروز، تأکید کرد: وظیفه اصلی این مجموعه، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است.

 وی افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم مسافرت‌ها در این ایام، نمایندگی‌های سایپا به همراه تیم‌های امدادی و پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار، برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در آماده‌باش کامل هستند.

جبلی جوان با تأکید بر اینکه تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل به مشتریان گروه خودروسازی سایپا انجام شده است، اعلام کرد: تمامی قطعات یدکی مورد نیاز تأمین شده و در مواقع ضروری، این قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.

 وی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت خدمات، از نظارت دقیق تیم‌های بازرسی بر عملکرد امدادگران خبر داد و گفت: این تیم‌ها در تمام روزهای اجرای طرح، بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کاهش میانگین زمان ارائه خدمات امدادی به کمتر از ۳۰ دقیقه، گفت: همکاران مرکز تماس امداد خودرو به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های مشتریان خواهند بود.

اجرای سیستم‌های نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان

وی از اجرای سیستم‌های نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان خبر داد و افزود: امسال مشتریان محترم می‌توانند با اسکن QR کد نصب‌شده روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را بی‌واسطه با مدیران اجرایی طرح، در میان بگذارند. علاوه بر این، دفاتر منطقه‌ای و انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا نیز در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه برای اطمینان از کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی، بر اجرای این طرح نظارت مستقیم خواهند داشت.

علی راشدی، مدیرعامل امداد خودرو سایپا، نیز در این مراسم با اشاره به اهداف طرح یاد شده، اعلام کرد: در اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به دو موضوع بهره‌وری و ارائه خدمات باکیفیت توجه ویژه شده است.

فعالیت ۴۳۰ دستگاه ناوگان امدادرسانی در طرح امداد نوروزی

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰۰ دستگاه ناوگان امدادرسانی در طرح امداد نوروزی فعال بودند، گفت: امسال ۸ درصد به این ناوگان اضافه شده و تعداد آن به ۴۳۰ دستگاه رسیده است.

راشدی به اجرای طرح امداد نوروزی سایپا با شعار «به گستردگی یک سرزمین» اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به‌صورت ۱۹ روزه از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تلاش سایپا برای کاهش زمان انتظار مشتریان، از کاهش میانگین زمان امدادرسانی از ۳۴ دقیقه به ۳۰ دقیقه خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۶۰ درصد تعمیرات خودرو در محل انجام خواهد شد تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به جابه‌جایی خودرو، مشکل خود را برطرف کنند.

منبع: روزگار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *