
سرمربی تیم استقلال: از دولت میخواهم مشکلاتمان را برطرف کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل نساجی گفت: به تیمم بسیار افتخار میکنم و از دولت و کسانی که مسئولیت استقلال را دارند درخواست میکنم که مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم با همان شرایطی که بقیه دارند، کارمان را ادامه دهیم و بازی کنیم.








