نیوساد به قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل می‌شود

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مدیر عامل شرکت نیوساد گفت:تبدیل برند نیوساد به قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور از اهداف این مجموعه می باشد و امید است طی دو سال آینده به این هدف دست یابیم.
تبدیل برند نیوساد به قطب تولید

به گزارش کیان آنلاین ، امیر محمد فرجی مدیرعامل شرکت نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت در نشست با خبرنگاران استان ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد:حدود دو سال است که این مجموعه توسط بنده خریداری شده و هم اکنون به عنوان یک واحد تولیدی فعال در شهر صنعتی رشت است.

وی کمبود مواد اولیه در بخش تولید و مشکل در پرداخت حقوق پرسنل را از چالش های موجود در اوایل فعالیت شرکت نیوساد عنوان کرد و گفت:در حال حاضر این چالش ها با ورود سرمایه رفع شده است.

مدیرعامل برند نیوساد با بیان اینکه با احیای این مجموعه تعداد کترگران و کارمندان نیز افزایش یافته است ، خاطرنشان کرد:هم اکنون ۱۱۰ نفر بصورت مستقیم در شرکت نیوساد مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت نیوساد در راستای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل تولید دستمال مرطوب های دست و صورت ، پد الکل طبی ، پاک کننده لاک ناخن ، میسلار واتر ، تونر و … فعالیت می کند ، تصریح کرد: محصولات تولید شده در شرکت نیوساد توسط نمایندگی های این مجموعه در استان ها توزیع می شود.

فرجی گفت:برای احیای کارخانه حدود ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است ، تسهیلاتی نیز از سوی بانک ها برای احیای این واحد راکت پرداخت شده و هم اکنون شرکت نیوساد با تمام توان در حال تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است.

مدیر عامل جوان شرکت نیوساد ؛ داشتن انگیزه خدمت ، پیگیری مستمر و پشتکار را رمز موفقیت فعالیت خود در حوزه تولید عنوان کرد و گفت:تبدیل برند نیوساد به قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور از اهداف این مجموعه می باشد و امید است طی دو سال آینده به این هدف دست یابیم.

فرجی در خصوص مشکلات حوزه تولید یادآور شد:قطعی برق یکی از مشکلات بخش تولید در فصل تابستان است که انتظار می رود مسوولان متولی در این راستا با بخش صنعت و تولید بیشتر همکاری داشته باشند.

مدیرعامل برند نیوساد با تاکید بر اینکه تولید کننده داخلی می‌بایست مورد حمایت مسوولان قرار گیرد ، خاطرنشان کرد:تولید کننده داخلی باید در راس حمایت ها قرار گیرد در شرایط تحریم تولید کننده های داخلی با تمام توان در راستای افزایش تولید محصولات ، حفظ اشتغالزایی ، ارائه خدمات به کشور و مردم تلاش می کنند و انتظار می رود در خصوص پرداخت تسهیلات ، همکاری در بخش انرژی و … مورد حمایت مسوولان قرار گیرند.

وی به جوانان توصیه کرد:انگیزه ، تلاش و همچنین سرمایه خود را در راستای افزایش تولید داخلی ، اشتغالزایی و مقابله با تحریم ها به کار بندند چرا که موفقیت در بخش تولید در بازه زمانی سه الی پنج ساله حاصل می شود.

لازم به ذکر است امیر محمد فرجی جوان ۲۶ ساله و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مکانیک دانشگاه گیلان که هم اکنون مدیر عامل شرکت نیوساد می باشد از جوانانی است که در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و همچنین تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” تمام توان خود را به کار بسته تا با فعالیت در حوزه تولید سهمی در ارائه خدمت به مردم ، اشتعالزایی ، افزایش تولید محصول داخلی و … داشته باشد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما