تاکید نیروهای انقلاب بر ادامه راه شهید رئیسی

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
جشن امامت و ولایت با حضور چهره های شاخص استان در ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در رشت برگزار شد.
ستاد دکتر قالیباف در گیلان

به گزارش کیان آنلاین ، به مناسبت فرارسیدن عیدغدیر خم ، جشن امامت و ولایت با حضور هاشم نیا رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان ، دکتر نیک صفت نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، عظمتی فرماندار اسبق شهرستان رشت ، کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت و جمعی دیگر از اعضا ، مسوولان و همچنین قشرهای مردمی در ستاد دکتر قالیباف در رشت برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم قاسمی استاد دانشگاه و فعال سیاسی شنبه شب در جشن امامت و ولایت در ستاد تبلیغاتی دکتر محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رشت با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دغدغه های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است ، اظهار کرد:با توجه به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی ، مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات نیز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش می گذارد.

وی مردم را صاحبان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:این مردم در دفاع از انقلاب در همه عرصه ها حضور پررنگ و چشمگیر داشته اند و اینبار نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات ریایت جمهوری در ۸ تیرماه سال جاری حماسه ای بی نظیر رقم خواهند زد.

این فعال سیاسی با اشاره به خدمات و عملکرد شهید رئیسی در کشور خاطرنشان کرد:عملکرد شهید جمهور معیاری است که شایستگی های آن ، کار را برای سایر نامزدهای این دوره از انتخابات سخت کرده است در طول مدت ریاست جمهوری شهید رئیسی خدمات ارزنده ای به کشور و ملت ارائه شد و ایشان در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در بازپس گیری جانباختگان ایرانی در حادثه منا از کشور عربستان تصریح کرد:عملکرد وزیر امور خارجه در بازپس گیری جانباختگان حادثه منا چیزی جز خواری و ذلت برای مردم ایران نداشت .

این فعال سیاسی ادامه داد:ریاست جمهور دولت یازدهم و دوازدهم نیز در بیشتر موارد از جمله افزایش نزخ بنزین اظهار بی اطلاعی می کرد که این موضوع موجبات ناامیدی مردم از وضعیت موجود را به دنبال داشت.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت نیز در این مراسم با بیان اینکه مناظره ها گزینه ای مناسب جهت کمک به مردم در انتخاب ریاست جمهور هستند ، خاطرنشان کرد:مردم این مناظره ها را دنبال می کنند و باطن و لایه های زیرین برخی از نامزدها در این مناظره مشخص می سود.

وی گفت:نیروهای انقلاب بر ادامه راه شهید رئیسی تاکید دارند زیرا ایشان آگاه به امور ، خستگی ناپذیر بودند و خود را خادم مردم می دانستند.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت شهید جمهور مثبت و سازنده بوده است ، تصریح کرد:نمی توان مدیریت اجرایی کشور را به هرکسی واگذار کرد ، نامزدی به عنوان رئیس دولت انتخاب شود که بتواند نشان دهنده ارزش ها در عمل باشد .

وی در این مراسم حمایت خود را از دکتر محمدباقر قالیباف اعلام کرد و گفت:بمنظور حمایت از مردم ، این نامزد ریاست جمهوری مورد حمایت بنده است .

کیهان هاشم نیا رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در استان گیلان نیز ، وی را از از نیروهای باتجربه ، صبور ، آگاه ، کارآمد ، شجاع و بصیر عنوان کرد که با درایت و مدیریت خود توان اداره کشور را دارد.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات گفت:آنچه حائز اهمیت است حضور حداکثری مردم است که پاسخی در مقابله با هحمه های دشمنان نظام می باشد.

وی ضمن درخواست از حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، از آنان خواست با بصیرت انتخابی اصلح جهت اداره کشور داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت دکتر قالیباف را نامزد اصلح انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد که با تجربه و کارآمدی توان اداره کشور را دارد.

لازم به ذکر است در این جشن امامت و ولایت که در ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در رشت برگزار شد علاوه بر چهرهای شاخص استان جمعی کثیری از گروه های مردمی نیز حضور داشتند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما