منطقه آزاد انزلی میزبان پنجمین نمایشگاه تخصصی اپتیك شمال كشور

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مهدی جلیلی از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی اپتیک و صنایع وابسته با حضور تولید کنندگان و واردکنندگان این حوزه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی خبر داد.
نمایشگاه تخصصی اپتیك شمال كشور

کیان آنلاین_ روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه نوشت: مهدی جلیلی از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی اپتیک و صنایع وابسته با حضور تولید کنندگان و واردکنندگان این حوزه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی خبر داد.

وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه تخصصی بیش از ۳۰ شرکت تولید کننده و توزیع کننده انواع عدسی ،فریم‌های عینک ، برشکاری و صنایع وابسته با همکاری اتحادیه گیلان ، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه ای از تاریخ ۲۵ بهمن لغایت ۲۷ بهمن جدید ترین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته اند.


بیشتر بخوانید: از ۳۱ بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی به ارزش‌ ۶۱۰۰ میلیارد تومان رونمایی شد


مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی خاطرنشان کرد : برگزاری کارگاه آموزش تراش دور عدسی ، تعمیرات عینک ، جوش و حک لیزری در انواع عینک ها از دیگر بخش های این نمایشگاه تخصصی بوده که به افراد شرکت کننده مدرک فنی و حرفه ای اعطا می گردد. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ لغایت ۱۹ از این نمایشگاه تخصصی بازدید بعمل آورند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما