احتمال بازگشت قیمت‌ها در بازار طلا وجود دارد؟

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
کشتی آرای با تاکید براینکه در صورت ورود بانک مرکزی به بازار قیمت‌ها کاهشی می‌شود، گفت: افزایش قیمت ارز موجب افزایش قیمت طلا و سکه شده است.
پیش بینی قیمت طلا 14 بهمن 1402

کیان آنلاین_ اقتصادآنلاین نوشت: محمد کشتی آرای در ارتباط با وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهارداشت: افزایش قیمت ارز و طلای جهانی باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شده است.

او درباره اینکه احتمال بازگشت قیمت‌ها وجود دارد؟ گفت: باید دید بانک مرکزی چه اقدامی در حوزه ارز انجام می‌دهد چرا که الان عامل اصلی افزایش قیمت ها، رشد قیمت دلار در بازار آزاد است.


بیشتر بخوانید: افزایش تقاضا برای خرید طلا در بازار جهانی


این فعال بازار طلا با اشاره به افزایش تقاضا در بازار طلا و ارز تصریح کرد: قیمت سکه قدیم با ۵۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان افزایش ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۵۰ هزار تومان ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده است.

وی با بیان اینکه حباب سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: طلای ۱۸ عیار با ۷۰ هزار تومان افزایش ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان شده است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما