فرماندار رشت: تربیت و آموزش دو مقوله محکم در ساختن جامعه

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
دکتر جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین گفت :امروز ورزشکاران قهرمان ما الگوی رفتاری و اخلاقی نوجوانان و جوانان هستند.
تجلیل از ورزشکاران گیلان

کیان آنلاین_ پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان نوشت: دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین اظهار کرد: امروز ورزشکاران قهرمان ما الگوی رفتاری و اخلاقی نوجوانان و جوانان هستند افرادی که با تلاش و پشتکار خود باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شوند.

جهانبخش آرمان افزود: سخنان مقام معظم رهبری و هدایایی که ایشان برای ورزشکاران ارسال کردند، باعث می شود تا تکلیف ما مضاعف‌تر شود و نسبت به قهرمانانمان بی تفاوت نباشیم.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا هرچه در توان داریم برای ورزشکارانی که افتخارآفرینی می‌کنند، انجام دهیم و امکانات مناسبی برایشان فراهم کنیم تا بتوانند مقام و عناوین شایسته‌ای کسب کرده و بیش از پیش باعث افتخار کشور شوند.


بیشتر بخوانید: مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شدند


وی به موفقیت ورزشکاران گیلانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اشاره و بیان کرد: ورزشکاران ما موفق به کسب ۱۶ مدال در بازیهای آسیای و پاراآسیایی شدند که کسب این تعداد مدال در ورزش گیلان بی‌سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما قدردان زحمات این ورزشکاران و خانواده هایشان هستیم و از زحمات مربیان تلاشگر آنان هم قدردانی می کنیم که با کمترین امکانات، باعث رشد و موفقیت ورزشکاران می شوند.

در پایان این مراسم که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، مسئولان اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش گیلان حضور داشتند، هدایایی از سوی مقام معظم رهبری، وزارت ورزش و جوانان و استانداری به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اهدا شد. همچنین مهری فلاحی ورزشکاران والیبال نشسته گیلان به عنوان قهرمان قهرمانان ورزش استان معرفی شد

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما