کیان آنلاین – روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در گزارشی نوشت: وی با اشاره براهمیت ارائه خدمات و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، گردشگری متناسب با نوروز، تصریح کرد که همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت ترویج شعائر دینی، فرهنگ غذایی و مناسبات اجتماعی این ماه مبارک میان بازدیدکنندگان نوروزی است.
سیاهکارزاده اضافه کرد: با عنایت به اینکه در یک بازه زمانی اندک حجم بسیار زیاد و متنوعی از کارها به صورت همزمان در حوزههای مختلف مرتبط با گردشگری به وقوع می پیوندد؛ اهمیت ارائه خدمات بهینه نوروزی را بیش از پیش نمایان می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از شاخص های مردمی کردن گردشگری را بهره گیری از بسترهای نوین ارتباطی به منظور استفاده از نظرات مسافرین نوروزی در فرآیندهای خدمات رسانی اعلام و افزود: بهره برداری از نظام نظرسنجی که در ایجاد و به روزرسانی آن می توان از توانمندی علمی پژوهشی دانشگاه ها بهره برد؛ بهمراه اعمال نظرات کارگشای مردم می تواند در افزایش رضایتمندی و اقبال مسافرین در ایام دیگر سال نیز موثر باشد.
وی پیشنهادات و دستوراتی جهت بهینهسازی و تسهیل در هماهنگی امور و برنامه های نوروزی ارائه نمود و گفت: هم افزایی میان نهادی درون سازمان با سایرنهادهای شهرستانی و استانی، پایش تجربیات کاری سالهای گذشته، پویا کردن چک لیست در قبال میزان پیشرفت و اجرای کارها، رفع برخی مشکلات در تأمین فضای لازم برای تردد و پارک خودروها و افزایش زمان حضور مسافرین در منطقه می تواند زمینه خوشنودی حداکثری و خلق خاطره خوش از حضور و بهره مندی از امکانات، خدمات و رویدادهای در حال اجرای منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز رمضانی سال آتی را فرآهم آورد.
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر مردمی تر کردن طرح سفر کارت اظهار داشت: باید به سمت جهت دهی فرهنگی براساس آموزه های دینی اسلامی ایرانی خانواده ها و زوجین جوان جهت استفاده از تسهیلات سفر کارت حرکت نمود و در این میان مشارکت بانک عامل، فعالین اقتصادی و گردشگری منطقه نیز حائز اهمیت است.
گفتنی است در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه نموده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه بهره برداری حداکثری از نوروز 1403 پرداختند.