چگونه از اینترنت پول در بیاوریم؟

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
راه کسب درآمد اینترنتی

کیان آنلاین – لیلا فرهادی: جهان در حال مجازی‌تر شدن است و تعداد راه‌های کسب درآمد آنلاین و اینترنتی هم به تبع آن رو به افزایش است. کار از خانه مزایای زیادی از جمله انعطاف پذیری، محیط راحت و بدون رفت و آمد پر استرس دارد و افراد زیادی در جهان به سمت پیدا کردن روش‌های درآمدزایی از این فضا هستند. مجله تایم در مجموعه گزارش‌های پایان سال میلادی خود نتیجه ارزیابی‌های جهانی در مورد بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین را منتشر کرده است. این نتایج لزوما در ایران به عنوان کشوری که تقریبا تمامی پلتفورم‌های شبکه‌های اجتماعی در آن فیلتر است کار نمی‌کند، اما آشنایی با این روش‌ها جالب به نظر می‌رسد.

۱۳ استراتژی موفق برای کسب درآمد آنلاین

۱. نظرسنجی‌های آنلاین را کامل کنید

پاگر به دنبال ثروتمند شدن هستید، نظرسنجی‌های آنلاین راهی برای رسیدن به این هدف نیست. با این حال، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد محصولات یا وب‌سایت‌های مختلف مانند Survey Junkie، پاداش‌هایی را دریافت کنید. با پر کردن نظرسنجی ها، مقداری پول نقد اضافی برای خرج کردن در هزینه‌های روزانه مانند بنزین و مواد غذایی به دست می‌آورید یا برای فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف مانند آمازون، والمارت و تارگت، کارت هدیه دریافت می‌کنید. Survey Junkie گفته که روزانه بیش از ۵۵ هزار دلار به اعضای خود پرداخت کرده است. می‌توانید ماهیانه ۱۰۰ دلار از طریق امتیاز‌های مجازی قابل بازخرید برای کارت‌های هدیه الکترونیکی یا پرداخت‌های نقدی از طریق Paypal با تکمیل سه نظرسنجی یا بیشتر در روز، درآمد کسب کنید. چهار یا تعداد بیشتری نظرسنجی را پر گنید و به طور بالقوه ۱۳۰ دلار پول دریافت کنید.

۲. کار جانبی را شروع کنید

این روز‌ها داشتن یک برنامه جانبی در کنار یک کار تمام وقت کاملاً عادی است. بسیاری از مردم با استفاده از برنامه‌های جانبی مانند DoorDash یا Uber درآمد قابل توجهی به دست می‌آورند. اگر نمی‌خواهید برای تحویل غذا از این خانه به آن خانه بروید، یا ماشین یا بیمه ماشین لازم برای تبدیل شدن به یک راننده اوبر را ندارید، می‌توانید به دنبال فرصت‌های دیگری باشید. با برنامه‌هایی مانند TaskRabbit یا Handy، می‌توانید برای کار‌های عجیب و غریب در محله خود استخدام شوید. اگر می‌خواهید یک کار جانبی داشته باشید که شما را به بیرون رفتن و حرکت وادار کند، برنامه Rover را بررسی کنید تا مشتریانی دنبال پرستار حیوانات خانگی هستند را پیدا کنید.

۳. وب سایت بفروشید

یک وب سایت یا کسب و کار آنلاین با دنبال کننده مناسب یا شاید یک دامنه مطلوب به نام شما ثبت شده است؟ از راه اندازی وب سایت‌ها باید درآمد کسب کرد. فقط باید بدانی که به کجا نگاه کنید. اغلب بزرگترین مانع این است که بفهمید یک وب سایت یا کسب و کار چقدر ارزش دارد و خریداران علاقه‌مند را پیدا کنید. گفته می‌شود که ارزش وب سایت‌ها دو تا سه برابر سود سالانه‌ای است که تولید می‌کنند. برای ایده بهتر، باید یک ارزیابی حرفه‌ای داشته باشید. پس از تعیین قیمت درخواستی، به دنبال یک بازار آنلاین باشید که در این نوع معاملات تخصص دارند. یافتن مکانی امن که بتواند هر چه بیشتر پیشنهاد دهندگان بالقوه را جذب کند، مهم است. Flippa یک ابزار رایگان ارزیابی وب سایت ارائه می‌دهد که یکی از بهترین‌هاست.


بیشتر بخوانید:

دو تاثیر متفاوت هوش مصنوعی بر مشاغل پردرآمد


۴. وبلاگ راه اندازی کنید

اگر دوست دارید بنویسید و چیز‌های مفید یا الهام‌بخشی برای گفتن دارید، یک وبلاگ راه‌اندازی کنید. وبلاگ وب سایتی است که در آن به طور مرتب ایده‌ها یا تخصص خود را با خوانندگان خود به اشتراک می‌گذارید. قبل از شروع به اشتراک گذاری افکار خود، باید یک وب سایت ایجاد کنید. می‌توانید شخصی را استخدام کنید تا آن را برای شما بسازد یا خودتان آن را انجام دهید. هنگامی که سایت شما راه اندازی شد، همه چیز به نوشتن محتوای خوب به طور مداوم و تبلیغ وبلاگ برای جذب خوانندگان و مشترکین ربط خواهد داشت. اگر می‌خواهید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید، به مخاطب نیاز دارید. سپس می‌توانید از روش‌هایی مانند بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید محصول یا خدماتی را ایجاد کرده و آن را در وب سایت خود بفروشید.

۵. خبرنامه بنویسید

خبرنامه آنلاین، ایمیلی است که برای مشترکین خود ارسال می‌کنید تا اطلاعاتتان را به اشتراک بگذارید یا محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید. فرض کنید یک وبلاگ یا یک کانال YouTube دارید که همه چیز در مورد یوگا در آن گفته می‌شود. در خبرنامه خود، می‌توانید لباس یوگا مورد علاقه خود را با استفاده از پیوند‌های وابسته تبلیغ کنید. اگر خوانندگان شما روی پیوند کلیک کنند، پول در جیب شماست. همچنین می‌توانید از خبرنامه خود برای تبلیغ آخرین کارگاه‌های آنلاین یوگا، جلسات مربیگری آنلاین یوگا و کالا‌های مرتبط استفاده کنید.

۶. کانال یوتیوب ایجاد کنید

اگر همیشه آرزو داشتید که ستاره یوتیوب باشید، اکنون فرصتی برای شماست. برای کسب درآمد در یوتیوب به تعداد زیادی بازدید و مشترک نیاز دارید. برای این واجد شرایط برنامه شریک YouTube باشید، باید حداقل ۱۰۰۰ مشترک با ۴۰۰۰ ساعت تماشای عمومی در ۱۲ ماه گذشته یا ۱۰۰۰ مشترک با ۱۰ میلیون بازدید ویدیوی کوتاه عمومی در ۹۰ روز گذشته داشته باشید. اگر بتوانید به این معیار‌ها برسید، امکان کسب درآمد وجود دارد. با استفاده از کانال YouTube خود، می‌توانید از درآمد تبلیغات، عضویت در کانال و فروش کالا در فروشگاه YouTube سود ببرید.

۷. کتاب الکترونیکی بنویسید

آیا سال هاست که به ایده یک کتاب فکر می‌کنید؟ اگر چنین است، چرا نمی‌کنید یک کتاب الکترونیکی را به صورت آنلاین منتشر کنید و بفروشید؟ از توصیه‌های مالی گرفته تا کتاب‌های آشپزی و داستان‌های تخیلی، چیز‌هایی است که می‌توانید درباره آن بنویسید. اگر در مورد موضوعی تخصص دارید و می‌خواهید دانش خود را به اشتراک بگذارید، کتاب الکترونیکی راهی عالی برای بیان این موضوع است. تعداد زیادی ناشر کتاب الکترونیکی آنلاین از جمله Amazon Kindle، Smashwords و Rakuten Kobo وجود دارد. نوشتن یک کتاب آسان نیست، و به تلاش زیادی نیاز دارد. اما به محض انتشار، کتاب الکترونیکی شما دارای پتانسیل درآمد غیرفعال است.

۸. صداپیشگی

کسانی که لحن زیبا، منحصر به فردی دارند یا مهارت گویندگی رادیو دارند، آیا تابحال به کار صداپیشگی فکر کرده اند؟ صداپیشگان موفق اغلب پیش زمینه‌ای در بازیگری دارند (که البته الزامی نیست) و می‌توانند شخصیت‌ها یا لهجه‌های مختلف را تقلید کنند. صدا پیشگان می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی، ویدیو‌های آنلاین یا تبلیغات آنلاین را روایت کنند. برای شروع، به یک نمونه کار حرفه‌ای برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان بالقوه نیاز دارید. صداپیشگی نیز نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. شما باید یک میکروفون و هدفون و همچنین نرم افزار ضبط و ویرایش صدا بخرید.

۹. دستیار مجازی شوید

دستیار مجازی یک کارگر از راه دور است که به مشتریان مختلف پشتیبانی اداری ارائه می‌دهد. دستیاران مجازی موفق سازماندهی شده، قابل اعتماد و دارای مهارت در فناوری هستند. وظایف شغلی دقیقی که شما به عنوان یک دستیار مجازی انجام خواهید داد می‌تواند بر اساس مجموعه مهارت‌های شما و همچنین خواسته‌های مشتری شما بسیار متفاوت باشد. برخی از خدماتی که ممکن است ارائه دهید عبارتند از: پاسخ به ایمیل ها، برنامه ریزی جلسات و قرار ملاقات‌های مشتری، رونویسی اسناد، و هماهنگی سفر یا دفترداری. اگر قبلاً تجربه مدیریتی دارید، این می‌تواند ورود به صنعت را آسان‌تر کند، اما ضروری نیست. می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Belay، Upwork و Zirtual به دنبال مشتریان باشید.

۱۰. وب سایت‌ها و برنامه‌ها را امتحان کنید

اگر دوست دارید برای شرکت در نظرسنجی‌ها پول دریافت کنید، ممکن است از کسب درآمد یا پاداش برای آزمایش وب سایت‌ها و برنامه‌ها نیز لذت ببرید. به جای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به محصولات خاص، می‌توانید از وب سایت‌ها و برنامه‌ها استفاده کنید و بازخورد خود را ارائه دهید. مانند نظرسنجی ها، شما به اندازه کافی برای جایگزینی شغل تمام وقت خود درآمد کسب نمی‌کنید. اما این یک راه سرگرم کننده برای دریافت پول برای ارائه دیدگاه شما است. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید سایت‌هایی مانند UserTesting، UserPeek و Userlytics را بررسی کنید. علاوه بر رایانه خود، اغلب برای شرکت به یک میکروفون نیاز دارید.

۱۱. اقلام مستعمل خود را بفروشید

آیا کمد گاراژ یا راهرو شما مملو از وسایل است؟ شاید وقت آن رسیده باشد که از برخی از کت‌ها، اسباب‌بازی‌ها یا وسایل آشپزخانه قدیمی خود جدا شوید. انجام این کار نه تنها فضای خانه شما را آزاد می‌کند. می‌تواند برای شما درآمد اضافی داشته باشد. با سایت‌های آنلاین مانند Facebook Marketplace، Nextdoor، و Craigslist، می‌توانید به مخاطبان گسترده‌ای از افرادی که احتمالاً علاقه‌مند به خرید اقلام شما هستند دسترسی داشته باشید. حتی ممکن است لازم نباشد کالا‌هایی را که می‌فروشید پست کنید. اگر در یک وب سایت محلی ثبت نام کنید، می‌توانید شخصاً خریدار را ملاقات کنید.

۱۲. میزبان Airbnb شوید

اگر اتاق یا خانه یدکی دارید، می‌توانید آن را در Airbnb فهرست کنید. تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید فضای خود را به صورت تمام وقت، نیمه وقت یا فقط زمانی که در سفر هستید اجاره دهید. ابتدا باید مطمئن شوید که فضای شما برای اجاره آماده است. این ممکن است شامل تزئین آن با ملحفه‌های جدید، حوله‌ها و شاید یک لایه رنگ تازه باشد. وظیفه تمیز کردن فضا پس از خروج مهمان هم با شماست. می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید یا به نظافتچی پول پرداخت کنید. برای شروع، باید به عنوان میزبان در Airbnb ثبت نام کنید. ثبت نام رایگان است، اما Airbnb درصدی از نرخ شبانه شما را دریافت می‌کند.

۱۳. نویسندگی آزاد

برای تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد، باید یک نویسنده خوب، یک محقق قوی و دارای مهارت‌های سازمانی و مدیریت زمان باشید. شما نیازی به مدرک روزنامه نگاری یا ادبیات ندارید، هرچند ضرری هم ندارد. برای شروع کسب درآمد، باید یک نمونه کار با چند نمونه نوشتاری برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان بالقوه داشته باشید. شما می‌توانید یک نمونه کار نوشته رایگان در سایت‌هایی مانند Contently و Muck Rack ایجاد کنید. برای یافتن مشتری، می‌توانید از تابلو‌های شغلی آنلاین استفاده کنید. البته رقابت زیادی در این سایت‌ها وجود دارد و دستمزد اغلب پایین است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما