شورای رقابت قیمت دو خودروی چینی را اعلام کرد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
شورای رقابت در جلسه ششصد و هشتم خود به موضوع قیمت‌گذاری خودروهای جدید پرداخت و در نهایت قیمت دو‌ محصول چینی را تعیین کرد.
اعلام قیمت دو خودروی چینی

کیان آنلاین– تسنیم در گزارشی نوشت: شورای رقابت در جلسه ششصد و هشتم خود به موضوع قیمت‌گذاری خودروهای جدید پرداخت و در نهایت قیمت دو‌ محصول چینی را تعیین کرد.

براساس صورت جلسه شورای رقابت، قیمت‌های محاسبه شده خودروهای تولیدی دو شرکت سانیار موتور پارسیان (تیگارد X35) و خودروسازی ایلیا (دایون Y7)، اعلامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اکثریت آرا حاضرین تصویب شده است.

قیمت تیگارد x35 و دایون y7 بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت تیگارد x35، ٩٨۵ میلیون و ٢٢٩ هزار و ٨٣۴ تومان و قیمت دایون y7 یک میلیارد و ٣٨٢ میلیون و ٢۵۴ هزار و ۶٠٨ تومان تعیین و مصوب شده است.

همچنین شورای رقابت تصویب نموده با توجه به اینکه قیمت خودرو مذکور با شاخص رقابت پذیری موضوع بندهای 3، 4 و 5 ماده 3 دستورالعمل مذکور و تبصره بند 5 مقایسه شد و دو خودرو در رتبه G قرار دارند لذا شرکت‌های تولیدکننده یکسال فرصت برای ارتقاء به رتبه بالاتر را خواهند داشت و در غیر اینصورت عرضه کننده خودروهای مذکور اجازه افزایش قیمت را نخواهند داشت.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما