پشت پرده قیمت‌های نجومی بازار گل

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
گل و گیاه این روزها به طرز عجیبی دچار افزایش شده و قیمت های نجومی در بازار گل موجب شده که رئیس اتحادیه گل و گیاه به علل آن پرداخته است.
قیمت های نجومی در بازار گل

اگر این روزها سری به بازار گل و گیاه بزنید با قیمت های عجیب و غریبی مواجه خواهید شد. روزگاری خرید گل و گیاه جزو اولین گزینه ها برای هدیه دادن بود اما اکنون با توجه به قیمت‌های نجومی بازار گل کمتر کسی به سراغ آن می رود.

رز یکی از گونه های پرطرفدار گل هاست که به خاطر زیبایی خاص هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه خریداران خود را را دارد. پرمشتری بودن گل رز بازار آن را حسابی داغ کرده و طبعا هر کالایی با تقاضای بیش از حد مواجه شود دچار افزایش قیمت خواهد شد.

افزایش قیمت گل و گیاه به خصوص گل رز عللی دارد که اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه گل و گیاه جزئیاتی درباره آن را شرح داده است.

قیمت تاج گل/ قیمت گل رز شاخه ای چند است؟

رئیس اتحادیه گل و گیاه با اشاره به دپو شدن گل های رز توسط دلالان انگیزه آنها از این کار را ایجاد کمبود و متعاقبا افزایش قیمت بیان نمود و گفت: قیمت یک شاخه گل رز چیزی حدود ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می شود.

اکبر شاهرخی که در یک مصاحبه رادیویی درباره افزایش قیمت گل و گیاه صحبت می کرد در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: در ‏آستانه روز مادر و هفته زن هر سال قیمت گل افزایش می یابد و البته شاید امسال نیز در بازار گل و گیاه شاهد افزایش قیمت بیشتری باشیم.

قیمت گل و گلدان

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در ادامه گفتگوی خود درباره افزایش قیمت گل و گیاه بیان کرد : قیمت گلدان‌های ریشه‌ای بسیار زیبا اغلب مناسب است؛ اما قیمت گل های شاخه‌ای مقداری بالا رفته که پس از هفته زن دوباره قیمت گل پایین می آید.

قیمت های نجومی در بازار گل
قیمت های نجومی در بازار گل

قیمت اجاره مغازه گل فروشی در تهران

رئیس اتحادیه گل و گیاه افزود: گل فروشی های جواز دار اگر قیمت گل را بیش از حد استاندارد افزایش دهند بدون شک در صورت اطلاع پول اضافی به مشتری باز گردانده خواهد شد. در رابطه با قیمت گل در مغازه های بالاشهر هم باید بگویم که طبعا به طور مثال یک مغازه‌ گل فروشی در جردن وقتی ۱۰۰ میلیون تومان اجاره می پردازد.

قیمت گل را هم بالاتر به مشتری اعلام می کند. متاسفانه گاهی در بازار گل و گیاه قاچاق هم صورت می گیرد که افزایش قیمت دلار یکی از دلایل اصلی آن است.

انتهای پیام/

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما