سهام عدالت از سال آینده فقط به این افراد می رسد!

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
ثبت نام سهام عدالت و سود سهام عدالت مبدا و مقصدی پرمسافر در جاده اقتصاد کشور است که در این گزارش ابهامات آن را برایتان شفاف سازی خواهیم کرد.
تعیین تکلیف زمان واریز سود سهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت تا به سوددهی ختم شود سوالاتی را در ذهن مردم ایجاد می کند که اغلب برخی هم در این مسیر جا می مانند و اصطلاحا جزو جاماندگان سهام عدالت می شوند . ثبت نام سهام عدالت چگونه است، سود سهام عدالت چقدر است و اصلا سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد از جمله پرسش هایی است که برای خیلی از ماها در این مسیر پیش می آید.

 

جدیدترین اخبار سهام عدالت

صحبتهای سخنگوی کانون سهام عدالت کشور یکی از بزرگ ترین گره های ذهنی دارندگان سهام عدالت را باز کرد. طبق اظهارات او در رابطه با سهام عدالت، شناسایی قشرهای آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی در حال انجام است تا مشخص شود که سهام عدالت به چه کسانی اختصاص خواهد یافت. بنابرگفته های حیدری، قانونی برای جاماندگان سهام عدالت تصویب و توسط دولت اعلام شده که طبق آن بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و باقی نهادهای حمایتی وظیفه دارند قشرهای آسیب پذیر تحت پوشش خود را برای تخصیص سهام عدالت شناسایی کنند.

 

سهام عدالت سال آینده به چه کسانی تعلق می گیرد؟
سهام عدالت سال آینده به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سهام عدالت سال آینده به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سخنگوی کانون سهام عدالت کشور گفت: سهام عدالت تا سال آینده به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تخصیص می یابد و در حال حاضر طرحی برای باقی اقشار وجود ندارد. حیدری همچنین در ادامه این بحث بر عدم وجاهت قانونی مراجع برای ثبت نام سهام عدالت به صورت حضوری و غیرحضوری تاکید کرد.

سخنگوی کانون سهام عدالت کشور در ادامه گفت: در خصوص سهام عدالت هرگونه پیامک های حاوی لینک کلاهبرداری به حساب می آید که  بعضی کافی نت ها با فریب مردم عملیات ثبت نام سجام را جای ثبت نام سهام عدالت انجام می دهند درحالی که چیزی به نام ثبت نام سهام عدالت عملا وجود ندارد.

 

نحوه پیگیری سود سهام عدالت

سود سهام عدالت تنها از طریق پایگاه اینترنتی آن قابل پیگیری بوده که مردم می توانند بعد مراجعه به آن شماره شبای خود را چک کنند. سخنگوی کانون سهام عدالت کشور درباره پاسخگویی به سوالات درباره سهام عدالت نیز شماره تلفن ۱۵۶۹ را معرفی نمود.

 

سود سهام عدالت چقدر است؟

حیدری سخنگوی کانون سهام عدالت کشور به آماری هشتاد درصدی از دارندگان برگه سهام عدالت532 هزار تومانی اشاره و سود واریزی این مرحله برای آن افراد را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما