مصرف برق در روز جاری ۷۱ هزار مگاوات پیش بینی می‌شود

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مصرف برق در روز جاری ۷۱ هزار مگاوات پیش بینی می‌شود این میزان از مصرف ۷ هزار مگاوات نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تقاضای مصرف وجود دارد.
پاداش کاهش مصرف برق

به گزارش کیان آنلاین: مصطفی رجبی مشهدی در ارتباط تلویزیونی با اشاره به اینکه مصرف برق در روز جاری ۷۱ هزار مگاوات پیش بینی می‌شود گفت: این میزان از مصرف ۷ هزار مگاوات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تقاضای مصرف وجود دارد که بخش عمده آن مربوط به حوزه تولید است.

وی ادامه داد: خوشبختانه رشد صنعتی در سال جاری بسیار خوب بوده و نزدیک به ۱۴ درصد انرژی بیشتری نسبت به مدت مشابه به صنایع تحویل داده شده است.

رجبی مشهدی افزود: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف بی سابقه‌ ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رکورد زد و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شده بود که برای تأمین آن نیازمند ساخت بیش از ۵ هزار نیروگاه هستیم که رکورد بالایی است

سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: همکاری مردم برای پایداری شبکه برق تأثیر به سزایی دارد که بحث پاداش مدیریت مصرف تأثیر به سزایی دارد و بیشترین پاداش به قبض یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.و برای مناطق گرمسیر به ازای هر قبض ۲۷۰ هزار تومان بوده است.

به گفته این مقام مسئول متوسط کاهش مصرف ۲۱ و نیم درصد بوده که عدد قابل توجهی است.

وی در خاتمه با اشاره به افزایش دما در هفته آینده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هفته آینده شاهد افزایش دما نسبت به هفته جاری هستیم، امیدواریم مصرف برق افزایش پیدا نکند. اما پیش بینی می‌شود مصرف برق به ۷۳ هزار مگاوات برسد./مهر

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما