فهرست قیمتی اتحادیه بارفروشان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
قیمت‌های میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، قیمت عمده‌فروشی است و مغازه‌ها مجاز هستند این میوه‌ها را‌ با حداکثر 35 درصد افزایش قیمت عرضه کنند
قیمت میوه و سبزی

کیان آنلاین: بر اساس فهرست قیمتی اتحادیه بارفروشان، قیمت میوه نسبت به روزها و هفته‌های گذشته تغییر چندانی نداشته است و همچنان میوه با قیمت‌هایی عرضه می‌شود که به گفته مردم، گران است.

اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران، قیمت های عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران را اعلام کرد، بر این اساس قیمت میوه‌های تابستانه، نسبت به هفته‌های گذشته کاهشی نداشته است و به اذعان خریداران این قیمت ها همچنان برای مردم با قشر متوسط بسیار بالاست.

در‌ نرخ‌نامه، قیمت هندوانه تا 11 هزار تو‌مان، طالبی تا 15 هزار تومان، ملون تا 8 هزار تو‌مان درج شده است؛ همچنین قیمت آلبالو، تا 40 هزار تو‌مان، قیمت توت فرنگی تا 90 هزار تومان، قیمت خیار تا 15 هزار تومان، قیمت گوجه فرنگی بوته‌رس تا 13 هزار تومان قیمت سیب لبنانی و زرد‌ تا 55 هزار تومان و گیلاس تک دانه تا 95 هزار تومان درج شده است.

قیمت‌های میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، قیمت عمده‌فروشی است و مغازه‌ها مجاز هستند این میوه‌ها را‌ با حداکثر 35 درصد افزایش قیمت عرضه کنند، البته در نبود نظارت، برخی میوه‌فروشی‌ها از این قیمت‌ها عدول کرده و گران‌فروشی می‌کنند.

‌فهرست قیمت عمده‌فروشی میوه و سبزی‌ها در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به این شرح است:
اعلام قیمت جدید میوه


منبع: ایران جیب

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما