پلمپ سالن زیبایی ساره بیات پس از افتتاحیه

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
این سالن زیبایی ۲ روز پیش افتتاح شده بود و برخی بازیگران هم در مراسم حضور داشتند.
پلمپ سالن زیبایی ساره بیات

کیان آنلاین: پلمپ سالن زیبایی بازیگر سینما به‌‌دلیل رعایت‌نکردن مقررات (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) انجام شد

این سالن زیبایی ۲ روز پیش افتتاح شده بود و برخی بازیگران هم در مراسم حضور داشتند.

پلیس امنیت عمومی فراجا گفت: سالن زیبایی بازیگر سینما به‌‌دلیل رعایت‌نکردن مقررات (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) پلمب شد و افراد متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.

این سالن زیبایی ۲ روز پیش افتتاح شده بود و بازیگرانی مثل محمدرضاگلزار هم در آن حضور داشتند.ظاهراً جنجال های این روزهای محمدرضا گلزار تمامی ندارد و پس از انتشار تصاویر و ویدیوهای متعدد از عقد، عروسی و ماه عسل او، دیروز ویدیویی از او در بازدید از سالن زیبایی متعلق به ساره بیات، دیگر بازیگر سرشناس نیز خبر ساز شده بود، سالن زیبایی که خبر می رسد به دلیل شرایط نامناسب افتتاحیه و هنجارشکنی اکنون پلمب شده است.

گلزار که به تازه‌گی با خبر ازدواج پر زروق و برقش، هوادارانش را غافلگیر کرده این بار هم با حضور در افتتاحیه سال زیبایی ساره بیات خبر ساز شده است، اما نکته جالب عدم حضور «آیسان آقاخانی» همسر ۲۶ ساله این هنرمند در مراسم افتتاحیه است.

ساره بیات (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۰ وارد کار تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او پس از اخذ مدرک بازیگری از مؤسسه «کارنامه» به مجموعه تلویزیونی یک مشت پر عقاب دعوت شد و پس از اتمام آن نیز با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. او تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه از جشنواره‌های مختلف فیلم شده‌است.

ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سَروین دارد که همسر رضا قوچان‌نژاد (فوتبالیست) است.

همسر او علیرضا افکاری، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما