آخرین خبر از انتخاب سرمربی استقلال/نکونام امشب سرمربی استقلال می‌شود

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
انتخاب سرمربی استقلال

کیان آنلاین: علی امیری معاون باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگاران گفت که انتخاب سرمربی استقلال، شنبه شب خواهد افتاد .

طبق آخرین اخبار رسیده، امشب قرار است سرمربی استقلال انتخاب و معرفی شود.

پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، مدیران این باشگاه به دنبال جایگزینی برای این مربی پرتغالی بودند و حتی با خوان رامون لوپس کارو اسپانیایی مذاکراتی کردند و سرمربی اسبق رئال مادرید هم سفری دو روزه به تهران داشت و از امکانات باشگاه استقلال دیدن کرد.

مدیران باشگاه استقلال با لوپس اسپانیایی به توافق نرسیدند تا مدیران این باشگاه به سراغ گزینه‌های ایرانی بروند. گفته می‌شود از بین جواد نکونام، محمد ربیعی و ساکت الهامی یک شخص به عنوان سرمربی استقلال امشب معرفی خواهد شد.

بنا به گزارشها از مقابل ساختمان باشگاه استقلال، شانس انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی بعد استقلال نسبت به الهامی و ربیعی بیشتر است و همچنین گفته می‌شود که نکونام قصد دارد در کادرفنی خود از دو مربی ایرانی و دو مربی اسپانیایی استفاده کند. گفتنی است مهدی هاشمی نسب و کیانوش رحمتی که هر دو سابقه بازی در استقلال را دارند، دستیاران ایرانی نکونام خواهند بود.

در شرایطی که همه منتظر بودند که به باشگاه استقلال در اولین ساعات روز شنبه، سرمربی جدید خود را معرفی کند، چنین اتفاقی رخ نداد.

علی امیری معاون باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگاران گفت که این اتفاق، شنبه شب خواهد افتاد و استقلال امشب سرمربی جدید خود را خواهد شناخت.

امیری در صحبت خود نام هیچ گزینه ای را مطرح نکرد اما گفته می شود که جواد نکونام بیشترین شانس را برای هدایت استقلال دارا است.

جواد نکونام با استقلال سابقه قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر تحت عنوان بازیکن را دارد و همراه با آبی‌پوشان تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفته است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما