فرصت استثنایی سرمایه گذاری/ طرح شگفت انگیز هلدینگ آرش شروع شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
طرح ۶۶ پلاس مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش مال (منطقه آزاد انزلی) ، فرصتی استثنایی به منظور مشارکت سرمایه­ گذاران خرد در یک سرمایه­ گذاری مطمئن و سودآور در یکی از مدرن ­ترین مجتمع­ های چندمنظوره در منطقه آزاد انزلی با تضمین مطمئن سودآوری عرضه می­ شود.
طرح شگفت انگیز هلدینگ آرش

به گزارش کیان آنلاین، آرش تقی پور دهکا -مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی- از شروع مذاکرات آرش مال با ۳۰۰ برند صادراتی ایران و همراهی آشنایی با یک هزار تاجر بین المللی از ۶۰ کشور دنیا «چرم، پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی، لوازم خانگی، مبلمان، بهداشتی و …» در نمایشگاه ایران اکسپو مرکز تجارت بین الملل آرش مال منطقه آزاد انزلی خبر داد.

موقعیتی عالی برای سرمایه گذاری ‌ با کف سود تضمین شده ۴۶ درصد‌‌

طرح ۶۶ پلاس مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش مال (منطقه آزاد انزلی) ، فرصتی استثنایی به منظور مشارکت سرمایه­ گذاران خرد در یک سرمایه­ گذاری مطمئن و سودآور در یکی از استراتژیک ترین مناطق آزاد کشور و در یکی از مدرن ­ترین مجتمع­ های چندمنظوره در منطقه آزاد انزلی با تضمین مطمئن سودآوری را عرضه می­ کنند. این طرح که پس از اجرای طرح سرمایه­ گذاری موفق طاها که به عنوان نمونه موفق سرمایه­ گذاری در حوزه اقامتگاه ­های ویلایی شناخته می­ شود، فرصت بی­ نظیری را در عرضه املاک تجاری پدید آورده و بصورت عرضه “متری” ملک تجاری طراحی شده  است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما