پایان بورس امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
بازار سهام امروز با خفقان معاملاتی روبه‌رو شد و شاهد ریزش حجم معاملات خرد تا سطح 1.5 میلیارد برگه سهم بود.
پایان بورس ۱۵ مهر ۱۴۰۳

کیان آنلاین – تجارت نیوز در گزارشی نوشت: با تداوم محدودیت دامنه نوسان یک درصدی، بازار سهام با خفقان معاملاتی روبه‌رو شده و سهامداران دست از دادوستد کشیده‌اند. این روند به‌ویژه در معاملات روز جاری نمود بسیاری داشت به نحوی که حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی را در سطح 1.5 میلیارد برگه سهم متوقف کرد.

در این میان ارزش معاملات خرد نیز ریزش بسیاری داشت و اگرچه طی روزهای اخیر هم چنگی به دل نمی‌زد اما در پایان بورس امروز به 784 میلیارد تومان رسید که معادل یک خانه لوکس در منطقه یک تهران است! این در حالی‍ است که ناشران بسیار ارزشمندی نظیر شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی، فلزی، نفتی، معدنی و همانند آن با ارزش میلیون‌ها دلار، در بازار سهام ایران فعال هستند.

باید اشاره کرد شب گذشته، حجت‌الله صیدی، رئیس سازمان بورس تاکید کرده بود تا اطلاع ثانوی، محدودیت دامنه نوسان یک‌درصدی ادامه خواهد داشت.

پایان بورس 15 مهر

عملکرد شاخص‌‌ها

شاخص کل بورس امروز پنج هزار و 54 واحد معادل 0.24 درصد افت کرد و در سطح دو میلیون و 101 هزار و 757 واحد متوقف شد.

شاخص هم‌وزن نیز در مسیر نزولی راند و با کاهش 745 واحدی معادل 0.11 درصد کاهش یافت و در سطح 698 هزار و 654 واحد قرار گرفت.

تراز پول حقیقی

تراز پول حقیقی در پایان بورس امروز هم منفی بود و سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی با خروج 245 میلیارد تومانی پول حقیقی روبه‌رو شدند. با این حال، صندوق‌های کالایی همچنان ورود پول حقیقی را تجربه می‎‌کنند و در این میان صندوق‌های طلا پرطرفدار ظاهر شده‌اند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما