هایپر الکتریک آروفر در رشت افتتاح شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
هایپر الکتریک آروفر نمایندگی فروش کالاهای الکتریکی ۹ واحد تولیدی داخل کشور به دنبال ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مشتری است.
هایپر الکتریک آروفر

به گزارش کیان آنلاین ، مهندس آرش فوادی نماینده فروش محصولات الکتریکی در استان گیلان در حاشیه افتتاحیه هایپر الکتریک آروفر در رشت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد:هایپر الکتریک آروفر در استان گیلان به عنوان نماینده فروش کالاهای الکتریکی از ۹ واحد تولید کننده داخل کشور فعالیت می کند و تمامی کالاهای ارائه شده در این هایپر از تولیدات داخلی هستند .

وی افزود: حمایت از کالای تولید داخل ، تقویت چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال بصورت مستقیم و غیر مستقیم از مزایای تولید و فروش کالاهای الکتریکی در داخل کشور است.

مهندس فوادی خاطرنشان کرد: با افتتاح و فعالیت هایپر الکتریک آروفر در رشت به عنوان نماینده فروش کالاهای الکتریکی ، برای ۱۳ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی شده است .

وی ادامه داد:با آغاز به کار پخش مویرگی هایپر الکتریک آروفر در استان گیلان نیز بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی صورت می گیرد.

فوادی با بیان اینکه افتتاحیه هایپر الکتریک آروفر با مشارکت و سرمایه گذاری بنده و همچنین مهندس فرهاد احمدیان صورت گرفته است ، خاطرنشان کرد:هایپر الکتریکی آروفر حاصل تلاش و ایده بنده و مهندس فرهاد احمدیان است و سرمایه گذاری مورد نیاز جهت راه اندازی این مجموعه با همکاری دونفره صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هایپر الکتریک آروفر نماینده فروش کالاهای الکتریکی ۹ واحد تولیدی در داخل کشور است ، یادآور شد: یکی از این واحدهای تولیدی بومی و در استان گیلان می باشد.

مهندس فوادی یادآور شد:حوزه فعالیت هایپر الکتریک آروفر در کل استان گیلان است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای ایجاد رفاه و ارائه خدمات بهتر به مردم اندیشه رفاقت باید جایگرین رقابت شود ، تصریح کرد:هایپر الکتریک آروفر به دنبال ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتری است جلب رضایت مشتری ، ارائه کالای الکتریکی با کیفیت و خدمات پس از فروش از امتیازات هایپر الکتریک آروفر می باشد.

مهندس فوادی گفت:امید است با پاک کردن اندیشه رقابت از اذهان و به نمایش گذاشتن توانمندی ها در عرصه فروش ، هایپر الکتریک آروفر کالاهایی با کیفیت و با تنوع به مشتریان ارائه دهد.

اعتلای کشور و استان گیلان در گرو حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت

مهندس فرهاد احمدیان نیز با اشاره به ظرفیت های خوب استان در حوزه ساخت و ساز و … خاطرنشان کرد:در استان گیلان ۷۳۲ الکتریکی در حال ارائه خدمات به مشتدیان هستند امید است فروش کالاهای الکتریکی با همکاری سایر فعالان این حوزه گسترش یابد و کالاهای الکتریکی با برندهای با کیفیت که در شان مشتریان باشد ، ارایه شود .

وی تصریح کرد:ارائه کالاهای با کیفیت که تولید داخل کشور باشند در توسعه اقتصاد نقش مهمی دارند و ترجیح این است که ایرانی کالای با کیفیت ایرانی را خرید و استفاده کند.

احمدیان خاطرنشان کرد: اعتلای کشور و استان گیلان در گرو حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت است.

وی اظهار کرد:طی یکماه آینده فروش آنلاین هایپر الکتریک آروفر و تحویل رایگان کالا راه اندازی می شود همچنین در آینده نزدیک با برند هایپر الکتریکی آروفر لامپ و … نیز تولید خواهد شد.

این نماینده فروش محصولات الکتریکی در استان گیلان تصریح کرد:فروش کالاهای الکتریکی در هایپر الکتریک آروفر بصورت حضوری به مشتریان و حتی سایر فعالان این عرصه انجام می شود و به زودی فروش آنلاین نیز راه اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد:هایپر الکتریک آروفر به ارائه صفر تا صد زیرساخت های برق مغازه ، خانه ، کارخانه می پردازد و حتی خدماتی که نیازمند مهندس برق است را تامین می کند.

احمدیان یادآور شد: شماره همراه ۰۹۱۱۸۴۰۸۲۳۵ از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل پاسخگو و آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما