آخرین اخبار روز: مهر 11, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

تفاهم‌ نامه شهرداری رشت در حوزه پسماند
سایر حوزه ها

انعقاد تفاهم‌نامه مجموعه مدیریت شهری رشت با شرکت Reccontec آلمان

در دیدار مدیریت شهری رشت با نماینده انحصاری شرکت Reccontec آلمان که صاحب تکنولوژی M.Y.T در حوزه امحاء کامل پسماند و استحصال انرژی است ،تفاهم نامه ای مبنی بر تعیین تکالیف طرفین با محوریت پسماند طی یک هفته آینده مبادله شود .

شرایط جدید فروش طلا
اخبار مهم روز

شرایط جدید فروش طلا اعلام شد

​اتحادیه طلا ضمن ابلاغ شرایطی برای فروش طلا اعلام کرد: واحد صنفی هنگام فروش مصنوعات طلا و جواهر مسکوکات و طلای آب شده به خصوص در مبالغ بیش از ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ملزم به احراز هویت خریدار، رؤیت اصل و بایگانی تصویر کارت ملی به مدت حداقل ۵ سال است.

بازار های سرمایه‌ گذاری
اخبار مهم روز

کدام بازارها برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر هستند؟

علی سرزعیم، تحلیلگر ارشد اقتصاد گفت: در زمینه بازار ارز عوامل کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اثرگذار است. در کوتاه‌‌‌مدت شوک‌‌‌های سیاسی و اتفاق‌‌‌های روز و در میان‌‌‌مدت نقدینگی بازار روی این بازار تاثیرگذار هستند.

وضعیت عجیب بازار برنج
اخبار مهم روز

وضعیت عجیب بازار برنج

کمتر از یک روز بعد از آنکه مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد انبارها پر از برنج است و نیازی به واردات نیست وزارت صنعت با اشاره به رسوب برنج در گمرک نسبت به بروز بحران در بازار برنج هشدار داد و از افزایش ۵۰ درصدی قیمت برنج وارداتی در بازار خبر داد.

افزایش مقطعی قیمت دلار
اخبار مهم روز

افزایش قیمت دلار مقطعی است؟

​رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: دست بانک مرکزی برای دخالت در بازار ارز و رفع هیجانات موقت بازتر از گذشته است.

پایان بورس ۱۱ مهر ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

معاملات بورس امروز تحت تاثیر تنش نظامی میان ایران و رژیم صهیونیستی بسته شد و به دنبال آن بیش از 800 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.