آخرین اخبار روز: مهر 5, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

سفر پزشکیان به نیویورک
اخبار مهم روز

در نیویورک چه چیزی رقم خورد؟

شکل گیری برجامی دیگر یا به تعبیر عباس عراقچی برجام عزتمندانه از یک سو به روابط ایران و کشور‌های اروپایی و غربی و از سوی دیگر به روابط ایران و آژانس بین المللی انرژِ اتمی وابسته است.

قیمت دلار ۵ مهر ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

دلار میان دو کریدور سرگردان شد

قیمت دلار امروز تحرکات محدود افزایشی داشت. حرکت رنج دلار این اسکناس را در میان دو کریدور پنجم و ششم سرگردان کرده است.

قیمت کالا‌ های اساسی
اخبار مهم روز

قیمت کالا‌های اساسی / هر شانه تخم‌مرغ چقدر شد؟

رصد هفتگی بازار کالا‌های اساسی در این هفته نشان می‌دهد؛ قیمت محصولات پروتئینی از جمله گوشت مرغ هر کیلو گرم ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان و تخم مرغ هر شانه ۳۰ عددی بین ۹۹ تا ۱۵۵ هزار تومان است.

افزایش اجاره‌ های مسکن
اخبار مهم روز

افزایش اجاره‌های مسکن سرسام آور شد + جدول

نگاهی به روند بازار مسکن در تهران در چند ماه گذشته حکایت از افزایش قیمت اجاره مسکن دارد؛ موضوعی که واسطه‌گر‌های ملکی نیز بر آن تاکید دارند و می‌گویند اجاره‌ها حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

رکود در بازار مسکن
اخبار مهم روز

دستمزد باید ۶۰ میلیون تومان باشد تا بتوان خانه قسطی خرید!

شهرام آلبا، دبیر گروه معماری انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز گفت: برای شکست قیمت زمین در تهران باید تعدیل‌های جدی در سیاست‌ها صورت بگیرد. سیاست‌گذاران باید به فکر «تولید زمین» برای این بازار باشند.

چراغ سبز دولت به FATF
اخبار مهم روز

چراغ سبز دولت چهاردهم به FATF

دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل دو مناقشه مهم پالرمو و CFT که پیش زمینه الحاق ایران به گروه ویژه اقدام مالی محسوب می شود تعاملاتی را آغاز کرده اند که اگر به نتیجه برسد می تواند گامی در جهت بهبود مراودات بانکی و تجاری ایران با نظام بین الملل باشد.