دریافت و تخصیص 100 درصد اعتبارات ممكن از محل طرح عوارض برق روستایی گیلان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان طی گزارشی دستاورد بزرگ این شرکت در جذب منابع مالی و اعتبارات ممکن از محل عوارض برق روستایی خبر داد.
دستاورد ویژه توزیع برق گیلان
به گزارش کیان آنلاین ، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: 246 میلیارد تومان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای سال مالی 1402 در این ردیف بودجه (شهریور 1402 تا شهریور 1403) از محل اعتبارات عوارض برق روستایی از شرکت توانیر جذب و برای پروژه های روستایی استان تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این منابع برای 737 پروژه در قالب اصلاح و توسعه شبکه های توزیع برق بهمراه تامین برق مشترکان در 440 روستای استان تخصیص داده شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: طی اجرای این طرح، به 3 روستا شامل توت باغ و روعاچال شهرستان تالش و رزان در شهرستان رودسر با اعتباری قریب به 23 میلیارد ریال برق رسانی شده است و برای تامین برق 120 خانوار عشایر از طریق پنل های خورشیدی قابل حمل با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال اقدام شده است.

صادقی تصریح کرد: برای اصلاح و توسعه شبکه های برق روستایی استان نیز احداث 57 کیلومتر شبکه فشار متوسط، تبدیل 216 کیلومتر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار، احداث و بهسازی 226 ترانسفورماتور برق و تعویض 1125 پایه برق فرسوده با اعتباری حدود 220 میلیارد تومان از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

وی اضافه کرد: جهت تامین برق تک خانوار های روستایی نیز 28 میلیارد تومان تخصیص داده شد که از این محل 383 خانوار با احداث 31 کیلومتر شبکه فشار ضعیف مورد برق رسانی قرار گرفته اند.مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از همکاران صف و ستاد شرکت در برنامه ریزی و اجرای این پروژه ها، اظهار داشت: در برق رسانی روستایی و برق رسانی به تک خانوارها 100 درصد کارها انجام شده و در توسعه و اصلاح نیز آمارها بیانگر پیشرفت 80 درصدی پروژه ها است و ب زودی تکمیل خواهند شد.

صادقی در پایان گفت: برای سال مالی آینده نیز برنامه ریزی و مذاکرات برای جذب 292 میلیارد تومان از محل طرح عوارض برق صورت پذیرفته که با اجرای این طرح ها، بهسازی گسترده ای در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق گیلان در حوزه مناطق روستایی شاهد خواهیم بود.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما