نصب 90 درصد انشعابات فروخته شده به متقاضیان گیلانی

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آمار قریب به 90 درصدی نصب کنتور و انشعابات برق فروخته شده به مشترکین خبر داد.
کاهش مدت واگذاری انشعاب برق
به گزارش کیان آنلاین ، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی گزارش پیشین خود مبنی بر کاهش مدت واگذاری انشعاب برق در استان، از آمار قریب به 90 درصدی نصب کنتور و انشعابات برق فروخته شده به مشترکین خبر داد. 

صادقی تاکید کرد: از ابتدای سال 1403 تا 15 شهریور ماه و براساس آمارهای موجود نزد معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت تعداد 24.556 انشعاب برق در استان گیلان به مشترکان فروخته شده که از این مقدار 21.779 مورد نصب و واگذاری کامل شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان امورهای اجرایی و معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت، خاطر نشان کرد: تعداد نصب کنتورهای انجام شده نشان دهنده آمار عملکردی قریب به 90 درصدی در این حوزه می باشد.

وی تاکید کرد: در خصوص موارد باقی مانده نیز تاکیدات لازم برای نصب سریع و فوری انشعاب به امورهای اجرایی انجام شده و گاهاً برخی موارد از سوی درخواست کنندگان مانند  مشکلات تشکیل پرونده، عدم ارائه استعلامات ذی صلاح، پرداخت نکردن هزینه، عدم آماده سازی مکان و مقدمات نصب و… یا نیاز به اصلاح شبکه در منطقه مورد نظر ممکن است موجب تاخیر در واگذاری انشعاب برق شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: اضافه کردن اکیپ های نصب لوازم اندازه گیری جهت امورهایی که دارای انباشتگی نصب کنتور هستند در راس اقدامات قرار گرفت و حل معضل ثبت کنتورهای منصوبه در سیتم جامع خدمات مشترکین، ایجاد انبارک ها برای امورهای بهره برداری بصورتی که به مجرد فروش، کنتور در امور مربوطه موجود و آماده نصب باشد، از جمله دیگر اقدامات برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق بوده است.

وی گفت: شارژ انواع کنتور و باز بودن سامانه خرید بطور پیوسته مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار گرفته ، به صورتی که صف انتظار خریدکنتور برای مشترکین به صفر رسیده است.

صادقی در پایان گفت: نصب کابل های آلمینیومی با هزینه های بسیار پایین بعنوان جایگزین کابل سرویس های مسی و به حداقل رساندن هزینه های خرید انشعاب بعنوان طرح جدید توزیع برق گیلان با جدیت در دست اقدام می باشد که این مورد نیز ضمن کاهش هزینه ها، زمان واگذاری انشعاب را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما