با استعفا عشقی موافقت شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
جلسه فوق العاده شورای عالی بورس با حضور اکثریت اعضا، با محوریت بررسی استعفا کتبی رئیس این سازمان در وزارت اقتصاد برگزار شد.
موافقت با استعفا عشقی
به گزارش کیان آنلاین ، در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی – وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.
همچنین، در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شد، رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته ۲۰ شهریور ماه، برگزیده و معرفی شود.

لازم به ذکر است به دلیل فوق العاده بودن جلسه برخی از نمایندگان مجلس، عضو شورای عالی در این جلسه حاضر نبودند. محور اصلی این جلسه بررسی استعفا کتبی دبیر شورا و رئیس سازمان بورس بود.


بیشتر بخوانید:ماجرای وام میلیادی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟


همچنین پیگیری ها نشان می دهد در انتهای جلسه شورا، با استعفای  مجیدعشقی از ریاست سازمان بورس موافقت شد اما شورا  فعلا در خصوص گزینه ی جدید برای ریاست  این سازمان به جمع بندی نرسید.

گفتنی است؛ در پی واکنش‌های دولتی و رسانه‌ای به موضوع دریافت وام میلیاردی از سوی رئیس و چهار تن از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس که طی نامه‌ای از طرف سازمان بازرسی کل کشور خطاب به عبدالناصر همتی – وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاش شد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع را در پی داشت،  صبح امروز مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار – استعفای خود را به شورای عالی بورس که ریاست آن را وزیر اقتصاد بر عهده دارد، ارائه داد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما