آخرین اخبار روز: شهریور 15, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

شرط رایگان شدن برق کشاورزان
اخبار مهم روز

شرط رایگان شدن برق کشاورزان اعلام شد

مدیرعامل شرکت توانیر، گفت: تعرفه برق بخش کشاورزی حدود ۳۳ تومان به ازای هر کیلووات ساعت است؛ در حالی که برق تولیدی توسط انرژی خورشیدی حدود سه هزار تومان خریداری می‌شود.

مهار کسری بودجه
اخبار مهم روز

کسری بودجه چگونه مهار می‌شود؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: این که کسری بودجه یک چالش اساسی در اقتصاد ایران است و به نوعی نقشی کلیدی و محوری در وضعیت فعلی تورمی کشور داشته، کاملا درست است، ولی بیان آن را نباید نوید بخش دانست.

پایان ماموریت عشقی
اخبار مهم روز

ویژه‌خواری مدیران سازمان بورس/ کسی در سازمان بورس پاسخگو نیست!

در حالی که اهالی بازار سرمایه از سال 99 تا کنون در انتظار بهبود وضعیت بازار هستند و طی سه سال گذشته، شاهد بی‌عملی مطلق سازمان بورس در قبال بازار بوده‌اند، حالا دو روز است با خبر ویژه‌خواری مدیران سازمان بورس در شوک فرو رفته‌اند.

گرانترین خودرو های جهان در ۲۰۲۴
اخبار مهم روز

رونمایی از گرانترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴

بازار خودرو جهانی، یکی از جذاب‌ترین بازارهایی است که همه ساله محصولات عجیب‌وغریبی از شرکت‌های معروف خودروسازی عرضه می‌شود. در ادامه 10 دستگاه از گران ترین خودروهای جهان که در حال تولید هستند، معرفی می‌شود.

خبر بنزینی برای مسافران گیلان
اخبار مهم روز

انتقال تانکرهای سوخت از گیلان به غرب مازندران

افزایش تقاضا و مصرف سوخت در غرب استان مازندران همزمان با تعطیلات هفته جاری و سفر میلیونی مسافران سبب شده تا مردم بومی و هموطنان در این خطه از شمال کشور با سردرگمی ساعت ها در صف های شلوغ پمپ بنزین معطل باشند.

سیگنال همتی به بازار خودرو
اخبار مهم روز

واکنش همتی به وام میلیاردی هیئت مدیره بورس

شورای عالی بورس و اوراق بهادار در تیر ماه سال جاری پرداخت وام و تسهیلات را به اعضای هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با نرخ ۴ درصد بازگشت ۱۰ساله از محل منابع داخلی سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسانده است.

راه اندازی بازار ارز توافقی
اخبار مهم روز

روزشماری برای راه اندازی بازار ارز توافقی

راه اندازی تالار ارز توافقی می‌تواند به ایجاد یک بازار شفاف‌تر کمک کند این امر می‌تواند به کاهش نوسانات قیمت و جلوگیری از رفتار‌های غیرقانونی در بازار ارز هم منجر شود.