امسال چند نفر وام فرزندآوری گرفتند؟

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
تسهیلات قرض الحسنه فرزند از سوی ۲۸ بانک از شبکه بانکی کشور، اعطا شده است که در این میان بانک‌های ملت، تجارت، ملی، صادرات و کشاورزی در جایگاه اول تا پنجم اعطای تسهیلات قرار دارند.  
تسهیلات قرض الحسنه فرزند

به گزارش کیان آنلاین به نقل از ایسنا، براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ وام و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به ارزش بیش از ۱۶.۰۸۸ هزار میلیارد تومان (همت) از سوی شبکه بانکی کشور به متقاضیان پرداخت شده است.

براساس این آمار، تعداد دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه فرزند از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ نفر است و تعداد متقاضیان در صف ۴۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر دراین بازه زمانی، اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:

جزئیات پرداخت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + فیلم


مطابق این آمار، تسهیلات قرض الحسنه فرزند از سوی ۲۸ بانک از شبکه بانکی کشور، اعطا شده است که در این میان بانک‌های ملت، تجارت، ملی، صادرات و کشاورزی در جایگاه اول تا پنجم اعطای تسهیلات قرار دارند.

مطابق این آمار، پنج بانک فوق الذکر در مجموع ۱۳۴ هزار و ۶۶۴ فقره وام و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به ارزش ۱۱.۰۸۵ هزار میلیارد تومان، اعطا کرده‌اند که سهم نزدیک به ۶۸ درصدی از کل شبکه بانکی را در رابطه با و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به خود اختصاص داده‌اند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما