آخرین اخبار روز: شهریور 1, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

ثبت سفارش آیفون
اخبار مهم روز

ثبت سفارش آیفون متوقف شد؟

حسین روزبه گفت: از زمان انتشار نامه مرتبط با تعیین تعرفه ۹۶ درصدی، ثبت سفارش آیفون متوقف شده و با این تعرفه هم ترخیص نمی‌شود.

نماینده معین بندر انزلی در مجلس
اخبار مهم روز

چه کسی نماینده معین بندر انزلی در مجلس می‌شود؟

به نظر می‌رسد یکی از سه نماینده مردم حوزه انتخابیه رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در غیاب احمد دنیامالی از کسوت نمایندگی مردم بندرانزلی، نمایندگی معین این حوزه را برای یک سال بر عهده بگیرد.

پشت پرده تعطیلی گوته در تهران
اخبار مهم روز

پشت پرده تعطیلی موسسه گوته در تهران

سوال اینجاست که چرا موسسه گوته در این برهه مورد هدف قرار گرفته است؟ آیا واقعا این موسسه، که از سال ۱۳۳۷ شمسی فعالیتش را در ایران آغاز کرده، یک نهاد غیرقانونی بوده است؟ اگر این طور بوده چرا تا امروز آن را پلمب نکرده بودند؟

سهم تهران در بازار ساخت‌ و ساز مسکن
اخبار مهم روز

سهم تهران در بازار ساخت‌وساز مسکن نصف شد!

بررسی‌ها نشان می دهد که میزان تورم مسکن و افت تیراژ تولید مسکن در ۳۱استان در بازه زمانی ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۲ حاکی است، سهم تهران در بازار ساخت‌وساز نصف شده و در برخی استان‌های دارای کلان‌شهر یک تا ۲واحد درصد کاهش یافته است.

اثر حمایت ۱۰ همتی بر بورس
اخبار مهم روز

اثر حمایت ۱۰ همتی بر بورس چیست؟

روز چهارشنبه، هیات‌عالی بانک‌مرکزی به ریاست دکتر فرزین حمایت بانک‌ها از بازار سرمایه را تا سقف ۱۰‌هزار ‌میلیارد‌تومان به تصویب رساند.

پیش‌ بینی فعالان بازار خودرو
اخبار مهم روز

پیش‌بینی فعالان بازار خودرو از قیمت‌ها تا پایان تابستان

به اعتقاد فعالان بازار خودرو، با توجه به افت قیمت‌ها در بازار ارز، ثبات حوزه بین‌الملل و آغاز به کار دولت چهاردهم پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو تا پایان تابستان دچار رکود سنگین شود و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر باشد.

قیمت طلا یکم شهریور 1403
اخبار مهم روز

بازار طلا به استقبال تعطیلات رفت؟

معامله‌گران معتقدند با توجه به تعطیلات پیش‌رو، بازار ممکن است دچار نوسانات بیشتری شود. اگر نوسانگیران وارد بازار شوند، قیمت‌ها می‌توانند نوسان رفت و برگشتی داشته باشند.