توسعه همكاری‌های اتاق بازرگانی اصفهان و منطقه آزاد انزلی

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
جلسه برخط مدیران معاونت‌های بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با مدیران گروه‌های توسعه صادرات و واردات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
همكاری اتاق بازرگانی اصفهان و انزلی
به گزارش کیان آنلاین ، جلسه برخط مدیران معاونت‌های بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با مدیران گروه‌های توسعه صادرات و واردات اتاق بازرگانی اصفهان باهدف بهره‌مندی صنایع از مزیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی در جهت رونق تولید و صادرات برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیران اتاق بازرگانی اصفهان، ارتباط بین زیرساخت‌های موجود مناطق آزاد با توسعه تجارت با کشورهای منطقه را مهم و تأثیرگذار دانسته و اعلام کردند با همکاری دو مجموعه می‌توان ارتباط بین فعالین اقتصادی استان اصفهان برای حضور در بازار کشورهای هدف فراهم نمود .

در این جلسه آقایان محمدباقر فاتحی، دبیر کارگروه توسعه دریا محور و مدیر توسعه بازار و ارتباط با حوزه خزر منطقه آزاد انزلی و سیروس مرادی، مدیر امور گمرکی منطقه آزاد انزلی؛ ضمن بیان مزیت‌های منطقه آزاد انزلی در تجارت با کشورهای حاشیه خزر و نیز ظرفیت‌های بندری و گمرکی؛ اتصال ریل به بندر کاسپین را که در ماه گذشته به بهره‌برداری رسید، از ویژگی‌های بارز تسهیل تجارت نام‌برده و آمادگی سازمان متبوع خود جهت استفاده از این ظرفیت جدید در نخستین منطقه آزاد شمال کشور را اعلام نمودند. در خاتمه این نشست برگزاری جلسات دوجانبه، بازدید از زیرساخت‌های منطقه و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک در آینده نزدیک در دستور کار طرفین قرار گرفت.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما