کوچصفهان طرح پایلوت نمونه در حوزه پسماند

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
رضا چربدست شهردار کوچصفهان گفت:شهرداری کوچصفهان همواره آماده دریافت نظرات،پيشنهادات و ارائه راهکار های صحیح و علمی از سوی شهروندان و اصحاب رسانه جهت افزایش ضريب کیفیت خدمت رسانی به مردم است
طرح پایلوت شهرداری کوچصفهان

به گزارش کیان آنلاین ، رضا چربدست -شهردار کوچصفهان- ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار گفت:رسانه ها نقش بسیار کلیدی و انکار ناپذیری را در تنویر افکار عمومی و هدایت صحیح مردم به سوی دریافت واقعیت های اجتماعی دارند و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

چربدست افزود: جامعه ای که در آن رسانه‌های فعال و خردمند وجود نداشته باشد یقینا جامعه فوق فاقد پویایی خواهد بود.

وی گفت: اهم فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر توسط رسانه های محلی و استانی تحت پوشش و اطلاع رسانی قرار میگیرد و اینجانب و همکارانم بر این باوریم که انعکاس وظایف و خدمات خود را از انحصار معرفی روابط عمومی و سایر ابزارهای موجود رسانه ای مرتبط با شهرداری خارج نماییم تا قضاوت منصفانه را به مردم و شهروندان محول کنیم.

شهردار کوچصفهان ضمن تشکر از تعامل،همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر کوچصفهان افزود: مجموعه پرسنل شهرداری کوچصفهان در طول سه سال فعالیت اینجانب در این عرصه همواره آماده دریافت نظرات،پیشنهادات و ارائه راهکار های صحیح و علمی از سوی شهروندان و اصحاب رسانه بودند و در آینده نیز این مهم استمرا خواهد داشت.

چربدست اذعان داشت: بی شک کمبودها و کاستی هایی در برخی از حوزه ها در شهر قابل مشاهده است که در دایره اختیارات شهرداری نیست اما اینجانب همچون گذشته تمام تلاش خود را با تعامل با دستگاه‌های اجرایی مربوطه به کار خواهم بست تا کاستی ها و نواقص موجود به حداقل ممکن نزدیک شود.

شهردار کوچصفهان خاطرنشان کرد: امروز کوچصفهان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است. نقاط مختلفی آسفالت شده و در روشنایی شهر اقدامات خوبی صورت گرفته است. همچنین در زمینه تفکیک از مبدا زباله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ما در مدارس الگو قرار گرفته وبه عنوان طرح پایلوت معرفی و اجراشد که نمونه و مورد تقدیر قرار گرفتیم.

وب افزود :تقریبا روزانه سه تن زباله سطح شهر کوچصفهان با طرح تفکیکی از مبدا کم شدکه در این طرح به تمامی قهوه خانه ها ، آبمیوه گیری ها و رستورانهای سطح شهر سطل زباله داده شد که روزانه یک نیرو همراه ماشین شیشه ها را از رستورانها و تفاله های میوه و چای را از آبمیوه گیری ها و قهوه خانه ها جمع اوری می نماید.

وی در انتها ضمن تشکر از همراهی و همکاری شهروندان با مدیریت شهری خواستار تعامل بیشتر شهروندان و اصناف مختلف با مجموعه شهرداری کوچصفهان جهت افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی دوسویه شد.

حسین زاده -رئیس شورای اسلامی شهر کوچصفهان- نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان گیلان،حمایت ها و پشتیبانی های این قشر پرتلاش را در انعکاس صحیح اخبار و رویدادهای استان مهم و حیاتی برشمرد و آن را عامل رشد و پیشرفت تعامل و همیاری شورای اسلامی شهر کوچصفهان با مدیریت شهری و بالاخص شهرداری دانست.

حسین زاده در ادامه ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر با اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شفاف به مردم و شهروندان کوچصفهان بتوانیم فعالیت ها و اقدامات سازنده شورای اسلامی شهر و شهرداری را به ولی نعمتان خود معرفی نماییم.

گفتنی است در این آیین، سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان و تعدادی دیگر از مسئولین شهرداری و شورای اسلامی کوچصفهان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما