آخرین اخبار روز: مرداد 13, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اوضاع بورس در هفته آینده
اخبار مهم روز

پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افت ۶۱ هزار واحدی همراه شد با ۵۲ هزار واحد افت روز چهارشنبه تجمع شد و عدد شاخص را به ۲ میلیون و ۶ هزار واحدی برسانند.

گواهی اسقاط خودرو کارکرده
اخبار مهم روز

خبر مهم برای متقاضیان واردات خودرو دست دوم

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت:متقاضیان واردات خودروهای کارکرده می‌توانند پس از ترخیص خودروی وارد شده، از طریق سامانه نوسازی ناوگان، برای خرید “گواهی اسقاط” اقدام کرده و مجوز شماره‌گذاری خودروی وارد کرده‌ خود را دریافت کنند.

تمدید گذرنامه زیارتی اربعین
اخبار مهم روز

گذرنامه زیارتی اربعین نیاز به تمدید دارد؟

رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد:کسانی که سال قبل گذرنامه زیارتی گرفتند، امسال هم بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند.

جریمه 13 باشگاه لیگ برتری
اخبار مهم روز

13 باشگاه لیگ برتری جریمه شدند!

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار داشت: باشگاه های لیگ برتری برای ثبت حداقل ۱۶ بازیکن خود در سازمان لیگ فقط تا روز یکشنبه ۱۴ مرداد فرصت دارند.

کابینه چهاردهم
اخبار مهم روز

از کابینه چهاردهم چه خبر؟

محمدرضا عارف، معاون اول رییس‌جمهور نوشت: جلسات تعیین و معرفی کابینه در حال انجام است. ان‌شاءالله امیدوار هستیم قبل از اینکه به ضرب‌الاجل قانونی برسیم، آقای رییس‌جمهور کابینه را که از افراد شایسته خواهند بود، معرفی کند و در این بین شایستگی افراد اولویت اصلی است.

اعتبار تخصیصی شهرستان رشت
سایر حوزه ها

رشد ۱۹ درصدی اعتبارات شهرستان رشت

فرماندار رشت در خصوص اعتبار تخصیصی به شهرستان در سالجاری تصریح کرد: سال گذشته اعتبار تخصیصی 341 میلیارد تومان بوده که امسال با رشد 19 درصدی به 407 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وضعیت سرمایه‌ گذاری در بازار طلا
اخبار مهم روز

طلا بخریم یا نه؟

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری در بازار طلا و ارز ریسک بالایی دارد و بهتر است خریداران برای ورود به این بازار دست نگه دارند.