آخرین اخبار روز: مرداد 9, 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اخبار مهم روز

تعطیلی قیمت طلا را گران می کند!

محمدولی کارشناس بازار طلا و سکه گفت: برخی فروشندگان در صنف طلا و جواهر در روزهای تعطیل کمی طلا را گران تر می فروشند با این توجیه که نمی دانند قیمت طلا بعد از تعطیلات به کدام سمت می رود.

اعلام موجودی خزانه
اخبار مهم روز

موجودی خزانه پس از کسر حقوق تیر اعلام شد

وزارت اقتصاد اعلام کرد: آخرین گزارش وزیر اقتصاد از وضعیت خزانه مربوط به پایان تیرماه یعنی پس از پرداخت حقوق کارمندان دولت بوده و طبیعتا حقوق مردادماه به تدریج در خزانه تامین می‌شود.

چالش های اقتصادی در دولت پزشکیان
اخبار مهم روز

پزشکیان می‌تواند مقابل بحران‌های اقتصادی بایستد؟

یک اقتصاددان با اشاره به چالش‌های اقتصادی پیش روی دولت چهاردهم، می‌گوید: دولت چهاردهم با چالش‌های اقتصادی و ناترازی بخش‌های انرژی و مالی روبه‌رو است و این‌ها مسایلی نیست که به آسانی و ظرف ۴ سال با تدبیر آقای پزشکیان و کابینه‌اش حل شود.

پیش فروش لاماری ایما
اخبار مهم روز

متقاضیان خرید لاماری بخوانند

شرکت آرین پارس موتور، بخشنامه پیش فروش لاماری ایما هیبرید، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای مرداد ماه منتشر کرد.

رویای خرید خانه در ایران
اخبار مهم روز

چرا خرید خانه در ایران به یک رویا تبدیل شد؟

سیاست‌های غلط اقتصادی، تورم مزمن، و تمرکز سرمایه‌ها بر روی ملک، باعث شده است تا خرید خانه برای بسیاری از خانوارهای ایرانی به ویژه در کلان‌شهرهایی مانند تهران، به یک آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شود.

اخبار مهم روز

انتقاد بازنشستگان به ماجرای همسان‌سازی چیست؟

هر چند گفته می‌شود که منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده، اما یک ماه از زمان اجرای این امر مهم گذشته و حالا به صورت پراکنده اخباری درباره واریز علی‌الحساب به گوش می‌رسد.