بهترین فروشگاه برای خرید گوشی a04s سامسونگ

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
بهترین فروشگاه برای خرید گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌آید که همواره تلاش کرده است تا محصولات گوناگونی را در بازه‌های قیمتی مختلف تولید و به بازار عرضه کند. در همین راستا در اواخر سال 2022 این شرکت از گوشی اقتصادی جدید خود به نام A04s رونمایی کرد. این موبایل با ارائه مشخصات قابل قبول و قیمت مناسب، به سرعت به یکی از گزینه‌های محبوب در میان کاربران کم‌بودجه تبدیل شد. در این بین افرادی که علاقه‌مند به خرید گوشی galaxy04s هستند، همواره این پرسش مهم را مطرح می‌کنند که بهترین فروشگاه برای خرید گوشی a04s سامسونگ کدام است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این گوشی آشنا کنیم و درباره مشخصات فنی آن اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم. در انتها نیز بهترین فروشگاه برای خرید این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشخصات فنی a04s سامسونگ

کالای دیجیتال پیندو

به منظور خرید گوشی galaxy04s باید حتما اطلاعات کاملی درباره مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید. در همین راستا باید بگوییم که این موبایل مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS LCD است که وضوح تصویر 720×1600 پیکسل را به شما ارائه می‌دهد. با وجود اینکه صفحه نمایش این گوشی از نوع PLS LCD در نظر گرفته شده، اما دارای نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی قابل توجه 400 نیت است. این گوشی در بخش پردازنده از پردازنده Exynos 850 و هشت هسته سی پی یو بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این موبایل نیز از نوع Mali-G52 است. از نظر رم و حافظه ذخیره‌سازی شاهد تولید galaxy04s در مدل‌های زیر هستیم:

  • 3 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی

اگر می‌خواهید حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه را افزایش دهید، باید بدانید که galaxy04s قابلیت ارتقاء از طریق microSD را دارد. جهت تامین انرژی این موبایل نیز باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر برای خرید گوشی، دوربین آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، باید بگوییم که در موبایل گلکسی A04S شاهد سنسورهای زیر در بخش دوربین هستیم:

  • دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • دوربین ماکرو: 2 مگاپیکسل
  • دوربین تشخیص عمق: 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل

با توجه به مشخصاتی که این دستگاه دارد، باید بگوییم که از مهم‌ترین نقاط قوت گلکسی A04s می‌توان به قیمت مناسب، باتری قدرتمند، نمایشگر بزرگ، دوربین اصلی باکیفیت، پشتیبانی از کارت حافظه و… اشاره کرد. البته این دستگاه پردازنده چندان قدرتمندی ندارد و شاهد رزولوشن پایین نمایشگر نسبت به سایر رقبا هستیم. با این وجود سامسونگ A04s با ارائه مشخصات مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه، انتخابی عالی برای کاربرانی است که به دنبال گوشی اقتصادی برای انجام کارهای روزمره خود هستند. این گوشی از باتری قدرتمند، نمایشگر بزرگ و دوربین باکیفیتی بهره می‌برد که می‌تواند نیازهای اولیه کاربران را به خوبی برآورده کند. با توجه به این نکات اگر به دنبال گوشی ارزان‌قیمتی هستید که بتواند به خوبی از عهده کارهای روزمره شما بربیاید، A04s گزینه مناسبی برای شما خواهد بود؛ اما اگر عملکرد بالا یا دوربین‌های پیشرفته برای شما در اولویت هستند، باید به سراغ گوشی‌های گران‌قیمت‌تر بروید.

خرید ارزان سامسونگ گلکسی A04s از سایت پیندو

پیندو به وسعت ایران

اگر به دنبال راهی آسان برای خرید و فروش کالاهای نو مثل گوشی گلکسی A04s هستید، سایت پیندو دقیقا همان فروشگاهی است که شما به آن نیاز دارید. پیندو بازار آنلاینی است که به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ دردسری کالاهای خود را به خریداران بالقوه در سراسر ایران بفروشید یا اگر قصد خرید محصولات مختلف را دارید، می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را از میان تنوع گسترده کالاها پیدا کنید. موضوعی که باید آن را مدنظر قرار دهید، این است که پیندو مزایای گوناگونی دارد که آن را تبدیل به فروشگاهی معتبر و محبوب کرده است. در وهله اول شما در پیندو می‌توانید هر نوع کالای نو را بدون هیچ محدودیتی به فروش برسانید. ضمن این‌که درست مانند بازارهای واقعی، در پیندو هر فروشنده می‌تواند با استراتژی و روش خود کالاهایش را عرضه کند. فروشندگان این امکان را دارند تا با تعیین بهترین قیمت، شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی، شانس خود را برای فروش بیشتر افزایش دهند.

از نظر عملکرد باید بگوییم که پیندو در نقطه میانی بین اینستاگرام و دیجی کالا قرار دارد و شما این فرصت را دارید تا به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به راحتی در پیندو فروشگاه خود را راه‌اندازی کند. البته محصولات این سایت تنها محدود به گوشی نیستند و شما حتی برای خرید تبلت اصل با قیمت مناسب نیز می‌توانید از خدمات این سایت استفاده کنید. اگر بخواهیم شما را با دسته‌بندی‌های متنوع محصولات در سایت پیندو آشنا کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

به دلیل تنوع قابل توجهی که در فروشگاه اینترنتی پیندو وجود دارد، شما تقریبا هر محصولی را که به دنبال آن هستید، به راحتی در این سایت پیدا خواهید کرد.

حرف آخر

همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردید، گلکسی A04s یکی از گوشی‌های اقتصادی محبوب شرکت سامسونگ است که می‌تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. این امکان در فروشگاه پیندو برای شما فراهم شده است تا این موبایل را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما