احداث رستوران دریایی در بستر تالاب عینک رشت

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در بخش لایروبی، پشته گذاری و بازوسازی تالاب عینک خبر داد و گفت: رستوران دریایی در بستر تالاب عینک رشت ساخته می‌شود.
احداث رستوران دریایی در رشت

به گزارش کیان آنلاین ، رحیم شوقی با اشاره به اجرای طرح لایروبی و ساماندهی تالاب عینک رشت، اظهار کرد: قرار داد حق الانتفاع تالاب عینک پس از جلس راوان بین شهرداری و آب منطقه ای در ۵ فروردین ۱۴۰۲ منعقد و شهرداری با تمام امکانات به این عرصه ورود کرد.

شوقی ادامه داد: تیرماه ۱۴۰۲ قرارداد لایروبی پهنه شماره ۳ بین شهرداری رشت و ‌شرکت آبراه ساز ابریشم منعقد و همزمان مبحث طراحی و باززنده سازی کل تالاب از طرف شرکت سبز اندیش پایش(تهران) نیز پیگیری گردید.

وی از رفع ۳۹ مورد معارض مرتبط با تالاب عینک رشت خبر داد و افزود: عملیات اجرایی لایروبی، بازو پشته سازی توسط پیمانکار از سوی شهرداری منطقه ۴ صورت گرفت.

شهردار رشت با بیان اینکه وسعت تالاب عینک از ۳.۲ هکتار به ۸.۳ هکتار افزایش یافته است، گفت: افزایش وسعت تالاب عینک متأثر از رفع معارض پهنه شماره ۳ بوده که امیدواریم در پهنه شماره ۲ نیز این اتفاق بیفتد.

شوقی، پشته گذاری را از دیگر اقدامات مسیر ساماندهی تالاب عینک برشمرد و بیان کرد: سرعت بخشی به کار ساماندهی تالاب عینک از مطالبات جدی رشتوندان است‌.

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در بخش لایروبی، پشته گذاری و بازوسازی تالاب عینک خبر داد و گفت: کلیه عملیات اجرایی این پروژه تا پایان مهرماه به اتمام می رسد.

وی از راه اندازی رستوران دریایی در بستر تالاب عینک رشت خبر داد و افزود: در کنار راه اندازی رستوران دریایی، فضای رینگ دوچرخه سواری و پیاده راه و مبلمان شهری، فضای سبز ‌و روشنایی، فضای ماهیگیری ‌و پرنده نگری توسط شرکت مشاور طراحی متوسط معاونت محترم امور زیر بنایی در حال برآورد به منظور انجام مناقصه می‌باشد.

شهردار رشت تصریح کرد: با انجام محاسبات ‌برنامه ریزی لازم بزودی شاهد آماده سازی طرح برای انجام مناقصه و اجرای عملیات خواهیم بود که امیدواریم با حمایت شورای اسلامی تا پایان سال شاهد بهره برداری از پهنه شماره ۳ باشیم.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما