ثبت‌نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳​، همانند سال گذشته، از طریق سامانه صورت می گیرد و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. اگر متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستید این گزارش را تا پایان بخوانید.
وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

کیان آنلاین – اندیشه معاصر در گزارشی نوشت: ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ از پر متقاضی ترین وام های بانکی است که با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی مسکن، طرح وام ودیعه مسکن، از سوی وزرارت راه و شهر سازی، جهت کمک به مستاجرین، در پرداخت هزینه های مربوط به اجاره مسکن، ایجاد شده است که متقاضیان، می توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن، برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند از این وام بهره مند شوند. لازم به ذکر است تمام مراحل ثبت نام و پیگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن، از طریق سایت آن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به شعب بانک ها انجام می شود که نحوه ثبت نام و مراحل مخصوص خود را دارد.

از این رو، در اندیشه معاصر، قصد داریم، در رابطه با ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ و بهترین شیوه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران صحبت کنیم. سپس، راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ را ارائه دهیم و بگوییم بهترین شیوه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران چه می باشد.

بهترین شیوه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران

متقاضیان، جهت دریافت و ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳، لازم است که ابتدا، شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن را در مرحله اول و مرحله دوم، داشته باشند و سپس، مراحل ثبت نام را در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir انجام دهند. در ادامه، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، توضیحات لازم آورده شده است.

 

۱ جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، ابتدا وارد سایت tem.mrud.ir شوید. سپس، گزینه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب نمایید. شایان ذکر است، پیگیری وام ودیعه مسکن در مرحله دوم و بعد از ثبت نام نیز، از طریق همین آدرس، امکان پذیر می باشد.
۲ در این مرحله، قوانین و مقررات مربوط به تسهیلات کمک ودیعه، برای شما نمایش داده می شود. آن را با دقت مطالعه نموده و سپس، بر روی گزینه سبز رنگ متن بالا را مطالعه کردم و می پذیرم، بزنید. ۳ در این قسمت، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.۴ در این مرحله، مشخصات فردی خود را در کادر های مربوطه وارد کنید و سپس، گزینه مرحله بعد را بزنید.

۵ در این صفحه، می بایست با زدن علامت به علاوه سبز رنگ، افراد تحت تکفل خود را اضافه کنید.

۶ حال، برای تایید شماره موبایل شما، یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال می شود که می بایست آن را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید را بزنید. ۷ در نهایت، پس از تکمیل مراحل ثبت نام، پیغام زیر که حاکی از آن است که مراحل ثبت نام شما موفقیت آمیز طی شده است، برای شما نمایش داده خواهد شد.

همچنین، به متقاضیان، توصیه می شود، برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ از نسخه به روز رسانی شده مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده کنند و توصیه می شود، هنگام انجام مراحل ثبت نام، به هیچ وجه، گزینه برگشت را نزنند. افرادی که قصد دریافت وام اجاره خانه را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، برای بهره مندی از تسهیلات اجاره خانه، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، مطالعه مقاله ای که در قسمت حتما بخوانید آمده ، توصیه می گردد.

راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ یا همان سامانه اقدام جامع مسکن ملی، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir، همانند سامانه ثمن نهضت مسکن، این امکان را برای متقاضیان، فراهم می کند که با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت کنند.

نحوه دریافت وام​ ودیعه مسکن نیز به صورت غیر حضوری، از طریق این سامانه انجام می شود. در این قسمت به راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ پرداخته شده است


بیشتر بخوانید:

رشد بازار اجاره مسکن از چه زمانی آغاز می‌شود؟


همچنین، لازم به ذکر است که سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران در مرحله اول و مرحله دوم در سال ۱۴۰۳، علاوه بر ارائه خدمات در رابطه با ثبت نام وام اجاره خانه، امکانات دیگری نیز ارائه می دهد که یکی از این امکانات، پیگیری وام ودیعه مسکن، به صورت غیر حضوری می باشد و متقاضیان، برای پیگیری درخواست خود، باید، به سایت این سامانه، مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن، در سال گذشته از ۱۲ خرداد ماه آغاز گردید. همچنین، میزان سقف وام اجاره مسکن،در تهران ۲۰۰ میلیون، در مراکز استان ها ۱۵۰ میلیون و در سایر شهر ها ۴۰ میلیون در نظر گرفته شده است. همینطور تسهیلات ودیعه مسکن در روستا ها ۴۰ میلیون می باشد.

شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

افرادی که در خانه های استیجاری سکونت می کنند و قصد دریافت وام ودیعه مسکن را دارند، لازم است ابتدا، مراحل ثبت نام مستاجران در سامانه املاک را انجام دهند؛ همچنین، لازم به ذکر است در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند که در ادامه، در رابطه با شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، توضیحات لازم آورده شده است.

۲زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن که با خانواده زندگی نکرده و در واقع، خودسرپرست می باشند نیز می توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن، اقدام نمایند.

۳همچنین، مردانی که در گذشته، سرپرست خانواده بوده اند، اما در حال حاضر، به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد می باشند نیز مشمول دریافت تسهیلات کمک ودیعه می باشند

 

۴متقاضی وام، باید اجاره نامه رسمی داشته باشد و یا اجاره نامه او، در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت گردیده و کد رهگیری دریافت کرده باشد.

 

۵ قرارداد اجاره متقاضی وام، باید حداقل تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

 

۶پس از این که درخواست کننده وام، به شعبه بانک برای دریافت این وام معرفی شد، می بایست مدارک خود را تکمیل نموده و به بانک ارائه دهد و همچنین، ضامنین خود را ظرف دو هفته به بانک معرفی نماید، در غیر این صورت، درخواست او رد می شود.

 

در صورتی که متقاضیان، از داشتن شرایط بالا اطمینان حاصل کردند، می توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳، از طریق سایت tem.mrud.ir، به صورت غیر حضوری، ثبت نام نمایند. همچنین، ذکر این نکته ضروری است که مستاجرین نیز لازم است که ثبت نام ملک در سامانه املاک و اسکان را انجام دهند.

 

همچنین، افرادی که قصد دریافت تسهیلات جعاله مسکن را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه loan.bank-maskan.ir، برای بهره مندی از تسهیلات جعاله بانک مسکن، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه دریافت وام جعاله بانک مسکن، به لینک زیر که در قسمت در ادامه بخوانید، آمده است، مراجعه نمایید.

مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳

یکی از پرسش های رایج پیرامون وام ودیعه مسکن مستاجران، در این خصوص است که مدارک لازم برای وام ودیعه مستاجران ۱۴۰۳ در مرحله اول و مرحله دوم، چیست؟ لذا، در این بخش از مقاله، قصد داریم با توجه به مدارک سال های قبل، مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳ در سایت ثبت نام، در مرحله اول و مرحله دوم را بررسی کنیم که به شرح زیر هستند:

 

مدارک هویتی فرد، اعم از کارت ملی و شناسنامه؛

قولنامه مسکن رسمی دارای کد رهگیری یا اجاره نامه رسمی که در سایت ثبت معاملات املاک، ثبت شده باشد؛

گواهی کسر از حقوق یا مستمری بگیری یا در صورت عدم برخورداری از این موارد،

سفته یا برگ گواهی سهام عدالت

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما