هلی‌کوپتر رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ امدادگران به محل حادثه نزدیک شده‌اند/در حال تکمیل

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.
سانحه هلی‌ کوپتر رئیس جمهور

به گزارش کیان آنلاینبابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان در محدوده کلیبر و ورزقان اظهار کرد: پهپادهای امدادی هلال احمر به محل سانحه اعزام شده‌اند.

وی افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی، در حال حاضر اطلاعات جدیدی در دسترس نیست و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام بالگرد، پهپادها، سگ‌های زنده‌یاب و 20 تیم از 4 استان به محل حادثه گفت: جستجو و نجات با توجه به شرایط نامناسب جوی به‌ویژه مه شدید، زمان‌بر خواهد بود.

در کاروان همراه رئیسی، 3 هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن بودند، سالم به مقصد رسیده‌اند.

با این حال گفته می شود برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

وحیدی وزیر کشور: شرایط سخت آب و هوایی تلاش گروه‌های امدادی را با کندی همراه کرد

احمد وحیدی- وزیر کشور- در گفت‌وگو با خبر صداوسیما، درباره سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی گفت: امروز افتتاح سد قیز قلعه‌سی را با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان داشتیم و بعد از آن، رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگردها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌شود.

وی ادامه داد: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند ولی با توجه به مه‌آلود بودن و نامناسب بودن منطقه، ممکن است زمان ببرد تا به بالگرد برسند.

وحیدی گفت: با همراهان رئیس‌جمهور ارتباط داشته‌ایم ولی چون منطقه پیچیده است، مقداری ارتباطات سخت است و منتظریم گروه‌های امدادی به منطقه حادثه و نشست بالگرد برسند و به ما اطلاعات بدهند.

 

 رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما