هنوز به هلی‌کوپتر رئیس جمهور دسترسی نداریم

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
دهقانی نماینده ورزقان تاکید کرده که هنوز به هلی‌کوپتر رئیسی دسترسی نداریم. شرایط منطقه خشن است و اطلاع دقیقی نداریم.
سانحه هلی‌ کوپتر رئیس جمهور

به گزارش کیان آنلاین ، حسین حاتمی، نماینده خداآفرین و کلیبر درباره علت سانحه برای بالگرد همراه کاروان رئیس دولت سیزدهم که در نزدیکی مرز آذربایجان اتفاق افتاده، توضیحاتی ارائه کرد و به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: هنوز جزئیات خبر مشخص نیست چراکه در مسیر هستم و آنتن ندارم که خبر بگیرم اما برای یکی بالگردها حادثه رخ داده است.

وی تاکید کرد: هوا مه‌آلود و منطقه کوهستانی است، غلظت مه هم بالا است، انشالله اتفاقی نیفتاده باشد اگر اتفاقی هم افتاده باشد، به نظر می‌رسد طبیعی و ناشی از عدم دید خلبان، هوای مه‌آلود و ایراد فنی باشد. البته ابتدا باید ماهیت خبر مشخص شود سپس بررسی دقیق و کارشناسی صورت بگیرد.

علیرضابیگی: هلی کوپتر حامل رئیسی در منطقه دیزمار دچار حادثه شده است

همچنین احمد علیرضابیگی درباره آخرین اخبار مرتبط با سانحه برای هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور به اعتماد می‌گوید: «نیروهای امدادی و هلال احمر که در منطقه در حال تجسس‌اند و به سمت محل حادثه می روند، می‌گویند، هلی‌کوپتر حامل رییس جمهور در یک منطقه جنگلی به نام منطقه دیزمار دچار سانحه شده است. هر نوع ارتباطی هم در حال حاضر با افراد حاضر در هلی کوپتر قطع است.»

علیرضابیگی در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس‌جمهور قطعا در هلی کوپتر سانحه دیده، حضور داشته؟ می‌گوید: « سه هلی‌کوپتر حامل اعضای دولت و مسئولان استانی بوده‌اند که در یکی از آنها آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان حضور داشته و در هلی‌کوپتر دیگر علی اکبر محرابیان زیر نیرو و همراهان، حاضر بوده‌اند، هر دو هلی‌کوپتر حامل محرابیان و بذرپاش سلامت به زمین نشسته‌اند، اما هلی کوپتر حامل رئیس دولت سیزدهم دچار سانحه شده است.»

اظهارات دو نماینده مجلس درباره دسترسی به هلی‌کوپتر رئیسی

دو نماینده استان آذربایجان شرقی، از وضعیت هلی‌کوپتر سانحه دیده که حامل ابراهیم رئیسی بوده، ابراز بی‌اطلاعی کرده اند.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس، درباره سانحه برای هلی‌کوپتر حامل ابراهیم رئیسی، به وبسایت فراز گفته که «بالگرد حامل رئیس‌جمهوری پس از سانحه هنوز پیدا نشده است. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست».

همچنین دهقانی نماینده ورزقان هم در گفت‌وگو با وبسایت انصاف‌نیوز، تاکید کرده که «هنوز به هلی‌کوپتر رئیسی دسترسی نداریم. شرایط منطقه خشن است و اطلاع دقیقی نداریم».

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما