تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روز‌های جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.
تاثیر تعطیلی شنبه‌ ها بر اقتصاد

کیان آنلاین – ایسنا در گزارشی نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه صحن مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری موسوم به افزایش تعطیلی آخر هفته با تصویب تبصره ۳ لایحه به شرح زیر موافقت کردند:


بیشتر بخوانید:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟


تبصره ۳- تمامی دستگاه‌های اجرائی اعم از ستادی و استانی به استثنای واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و بخش عملیاتی واحد‌های خدمت رسانی از قبیل بیمارستانها، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز بهزیستی، بانک‌ها و اماکن ورزشی موظفند ساعات کار خود را در پنج روز هفته از روز یکشنبه تا پنج شنبه تنظیم نمایند فهرست کامل بخش عملیاتی واحد‌های خدمات رسانی موضوع این تبصره ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

یک پاسخ

  1. اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت با تعطیلی شنبه ها مخالفند پس با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت کنند، اگر با تعطیلی پنجشنبه ها هم مخالف هست پس چرا کارمندان مستقر در تهران که مرکز مبادلات اقتصادی کشور است هم اکنون پنجشنبه ها تعطیلی هستند؟ آیا این عدالت است؟!!! مجلس باید اشکالات مطرح شده توسط شورای نگهبان را حل کند نه اینکه کلا این موضوع را از دستور کار مجلس خارج نماید. ظاهرا مجلس عادت کرده بجای حل مساله، صورت مساله را پاک می کند!!!. جسم این مردم از مشکلات معیشتی دردمند است با روح و روان آنها بازی نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما