پرداخت تسهیلات 350 میلیونی به سانحه‌دیدگان امامزاده ابراهیم شفت

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی به حادثه دیدگان امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.
افتتاح پروژه های بنیاد مسکن گیلان

به گزارش کیان آنلاین ، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در دومین نشست استانی ستاد مدیریت بحران حریق امامزاده ابراهیم شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان با اشاره به تعداد واحد‌های آسیب‌دیده، اظهار کرد: ۳۲۴ واحد مسکونی و ۱۰۷ مغازه در این اتش سوزی دچار خسارت و نیازمند بازسازی هستند.

وی با بیان اینکه شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت تاکنون پنج بار طعمه حریق شده، افزود: پهنه آتش‌سوزی کنونی در سطح دو هکتار و دو هزار مترمربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اذعان به اینکه عملیات نقشه‌برداری دو روز بعد از حادثه انجام شد، گفت: تا دو روز آینده ترسیم نقشه‌ها تمام و فرایند آماربرداری آغاز می‌شود.

دائمی از بر ضرورت همکاری مردم امام‌زاده ابراهیم شفت تاکید کرد و گفت: برخی از خرابی‌ها نظیر حلب، آهن‌آلات و برخی وسیله‌های قابل استفاده باید پیش از آواربرداری و توسط مردم جمع‌آوری شود.

وی از پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به حادثه دیدگان امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت: این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و با پرداخت ۱۸ ساله خواهد بود و علاوه بر آن درخواست وام بلاعوض هم داده شده که در صورت تأمین اعتبار، پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از حذف سازه‌های چوبی در بازسازی شهرک چوبی سوخته خبر داد و گفت: سازه‌های جدید بانی یا فلزی و با نمای چوبی خواهد بود

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما