مدارس و مراکز آموزشی گیلان فردا غیر حضوری است

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
استاندار گیلان با اشاره به مشارکت گسترده مردم و تمدید چند مرحله ای برگزاری انتخابات گفت: تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی این استان فردا ۱۲ اسفند غیرحضوری و آغاز بکار ادارات بجز دستگاه های خدمات رسان با دو ساعت تاخیر است.
تقدیر وزیر کشور از استاندار گیلان

به گزارش کیان آنلاین –  اسدالله عباسی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از واحدهای آموزشی گیلان شعب اخذ رای بوده و شمارش آرا در آن ادامه خواهد یافت و حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی؛ واحدهای آموزشی فردا شنبه غیرحضوری است.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم ولایتمدار گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: ۴۵ هزار نفر از هم استانی ها و عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در روند انتخابات همراهی داشتند که تلاش این نیروها در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات ستودنی است.

وی اضافه کرد: همچنین فعالیت ادارات و نهادها به جز دستگاه های خدمات رسان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما