قیمت طلا و سکه امروز ۹ اسفند ۱۴۰۲ / سکه امامی گرانتر شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در شروع به کار بازارها با روند افزایشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات روند طلا و سکه امامی 34 میلیونی شد و سایر قطعات سکه گران شدند.

به گزارش کیان آنلاین و به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز چهارشنبه ۹ اسفند با روند افزایشی بازگشایی شد و سکه امامی به کانال ۳۴ میلیونی ورود کرد؛ اما در ادامه معاملات قیمت‌ طلا در پی کاهش انس جهانی طلا کاهشی شد و سکه امامی هم از این کاهش تبعیت کرد. گفتنی است این کاهش به اندازه‌ای نبود که سکه امامی را به کانال ۳۳ میلیونی برگرداند.

نیم سکه و ربع سکه به کانال بالاتر صعود کردند

سکه امامی امروز چهارشنبه ۹ اسفند با کاهش ۱۷۲ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون ۳۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۲۵ هزار تومانی به کانال ۳۲ میلیونی صعود کرد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۲ میلیون و ۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

گفتنی است امروز نیم سکه و ربع سکه هر یک با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی یک کانال صعود کردند و به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در حال معامله هستند. سکه گرمی افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد و با قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت طلا و سکه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در لحظه نگارش این گزارش روند کاهشی دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار کاهش ۳۱ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۵۷۳ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار افت هشت هزار تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۹۰۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۸۶۳ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه روز چهارشنبه در توازن با قیمت قرار داد. حباب سکه‌‌ امامی ۱۴ هزار تومان افت کرد و تنها قطعه کاهشی بازار است. سکه بهار ۱۲۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۶ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۷ هزار تومان افزایش دارد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما