نمک پاشی خیابان ها و معابر اصلی شهری توسط شهرداری رشت

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
نمک‌ پاشی خیابان‌ ها و معابر اصلی

در پاسخ به شرایط زمستانی سخت و تداوم بارش‌های سنگین برف که رشت، این شهر سرسبز شمالی را فرا گرفته، شهرداری رشت با اتخاذ تدابیری فوری و مؤثر، دست به کار شده است. نمک‌ پاشی خیابان‌ ها و معابر اصلی، اقدامی است که به منظور جلوگیری از یخبندان و حوادث احتمالی ناشی از آن، با جدیت در حال انجام است. این عملیات توسط مناطق پنجگانه شهری و با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری به اجرا درآمده است، نشان دهنده هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شهری برای مقابله با شرایط زمستانی است.

اولویت با امنیت و آسایش شهروندان

به گزارش کیان آنلاین و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، تلاش‌ها برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان در این شرایط دشوار زمستانی، از اولویت‌های اصلی شهرداری است. حدود یک هزار نیروی خدمات رسان، با به کارگیری یکصد دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک، از بامداد روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در حال انجام این مهم هستند. این نیروها با تعهدی قابل تقدیر، به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند و با نمک‌ پاشی خیابان‌ ها و معابر اصلی به دنبال اطمینان از پاکسازی معابر اصلی و فرعی هستند.

جلوگیری از یخبندان و حفظ عبور و مرور

این اقدامات نه تنها به منظور جلوگیری از یخبندان و لغزندگی معابر است، بلکه اهمیت ویژه‌ای به اطمینان از دسترسی آسان به خدمات اضطراری و حفظ عبور و مرور روان در شهر دارد. این تلاش‌ها، بخشی از طرح جامع شهرداری رشت برای مدیریت بحران‌های زمستانی است که با هدف افزایش امنیت و کاهش مخاطرات احتمالی برای شهروندان طراحی شده است.

همکاری شهروندان با شهرداری

با این حال، شهرداری رشت از شهروندان می‌خواهد که در این دوران با رعایت احتیاط و پیروی از دستورالعمل‌های ایمنی، به تلاش‌های مدیریت شهری برای تأمین امنیت عمومی کمک کنند. همچنین، توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری در شرایط برفی و یخبندان خودداری کنند و در صورت نیاز به کمک، با سامانه‌های اضطراری شهری تماس بگیرند. این همکاری و هماهنگی میان شهرداری و شهروندان، نقش کلیدی در مواجهه مؤثر با چالش‌های زمستانی و حفظ سلامت و امنیت همگان دارد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما